beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1194 reacties
  • 76743 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1194 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Ook die is onderweg. Veel kijkplezier gewenst. :popcorn:

Hallo, kunnen wij onze ontvanger van Motorola ook omruilen voor eentje waarop we Netflix kunnen kijken? Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

@daanvantwist, dat kan zeker. De nieuwe ontvanger komt zo snel mogelijk naar je toe. Veel kijkplezier gewenst. :popcorn:

Hoi,

Ik zou graag Netflix kijken via mijn twee tv-ontvangers. Mag ik mijn huidige ontvangers inwisselen?

Groeten,
Michiel

Reputatie 8
Badge +11

@Michiel.DeLugt, dat mag zeker. Ik heb nieuwe ontvangers voor je aangevraagd. Ze komen zo snel mogelijk naar je toe. Veel kijkplezier gewenst. :popcorn:

@Michiel.DeLugt, dat mag zeker. Ik heb nieuwe ontvangers voor je aangevraagd. Ze komen zo snel mogelijk naar je toe. Veel kijkplezier gewenst. 🍿

Beste @Bart - Telfort, Gisteren heb ik één ontvanger binnen gekregen, terwijl er volgens mij twee zijn aangevraagd. Hoe zit dat?

Hallo @Michiel.DeLugt ,

Telfort stuurt altijd eerst 1 ontvanger, als deze werkend is aangesloten en bevestigd wordt de andere ontvanger verstuurd.

Reputatie 8
Badge +11

Wat JanD zegt inderdaad. Ook de 2e is onderweg @Michiel.DeLugt.

Hoi hoi, zou ik mijn Motorola ontvanger ook mogen omruilen voor één die Netflix ondersteunt?

Daarnaast werkt de groene knop op de Telfort afstandsbediening al een hele tijd niet meer, wat lastig kan zijn bij het terugkijken van programma's. Zou een nieuwe afstandsbediening ook mogelijk zijn?

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @sarah74, beide zijn onderweg. :)

Zou onze oude ontvanger omgeruild kunnen worden voor 1 die Netflix ondersteund

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @D.T, welkom op het forum. Jouw 1853 ondersteund Netflix inderdaad niet, ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd :slight_smile:

Hoi, zouden mijn oude ontvangers omgeruild kunnen worden zodat ik Netflix kan kijken.

Vr. groeten, 

El

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben er mee bezig geweest hoor @E.Bouman, ze zijn onderweg. Je zult ze binnen twee werkdagen ontvangen. 

Bedankt Bart

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @E.Bouman. :)

Goedemorgen :)

Ik heb een 2952 ontvanger, maar Prime werkt niet meer. Via een ander topic ben ik naar dit topic verwezen. Klopt het dat ik ook een nieuwe ontvanger kan aanvragen, waarop Prime weer werkt (heeft het ongeveer twee maanden zonder problemen gedaan, maar nu helaas niet meer)?

Met vriendelijke groet,

Goedemorgen :)

Ik heb een 2952 ontvanger, maar Prime werkt niet meer. Via een ander topic ben ik naar dit topic verwezen. Klopt het dat ik ook een nieuwe ontvanger kan aanvragen, waarop Prime weer werkt (heeft het ongeveer twee maanden zonder problemen gedaan, maar nu helaas niet meer)?

Met vriendelijke groet,

Ik wil mijn reactie verwijderen, maar dat lukt niet. Ik heb mijn ontvanger laatst gereset, dacht ondertussen dat het misschien daaraan zou liggen. Heb hem nu nogmaals gereset en het werkt weer :)

Reputatie 8
Badge +11

Een reset is vaak de oplossing in die gevallen inderdaad. Top dat het weer werkt. :)

Reageer