beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1185 reacties
  • 76414 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1185 reacties

Ik heb een Motorola vip 1853 en wil hem graag omgeruild hebben voor een ontvanger geschikt voor Netflix.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Thomas600, welkom hier op het forum. Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd, je krijgt deze binnen enkele werkdagen!

wil netflix kijken maar heb nog een oude ontvanger, motorola vip1853

netflix zit niet op mijn huidige ontvanger, de motorola vip 1853

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Joop71 & @Ananda, er is een ontvanger voor jullie onderweg. Het kan zijn dat deze niet meteen aangesloten kan worden, ik kan de oude namelijk niet verwijderen op dit moment vanwege een systeemfout. Je kunt namelijk maar 2 ontvangers aanmelden. Dus laat het even weten als het niet lukt, dan gaan we de ontvanger alsnog verwijderen uit het systeem. 

Hoi, ik wil graag mijn tv-ontvanger omruilen zodat ik de Netflix app kan gebruiken. Heb mijn klantnummer ingevuld, zie uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Karin Bol

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @KarinBol, dat kan! Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd, je zult deze binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. Veel kijkplezier alvast!

Bart-Telfort.  6dagen geleden zei jij dat de tv ontvanger niet verwijderd kon worden door een systeem fout. Het is dus nu 6 dagen verder en ze kunnen het nog steeds niet door een systeem fout. Wat voor techneuten zijn daar aan het werk bij telfort, ik heb er in iederfgeval geen hoge pet van op.

Ik heb gebeld en nu moet ik nog 2 dagen wachten. ik denk er hard over om helemaal weg tegaan bij telfort wat dit kan niet vind ik een service van 0,0

Reputatie 8
Badge +11

@Joop71, ik zie inderdaad dat het nog steeds mis gaat. Ik heb het nu via een ander weg geprobeerd uit te zetten. Is dat gelukt? Is de ontvanger verwijderd en kan je de nieuwe nu aansluiten? Dan ga ik ook even verder uitzoeken waarom het nog niet goed gaat. 

Ik heb een Motorola vip 1853 en wil hem graag omgeruild hebben voor een ontvanger geschikt voor Netflix.

Goedemorgen. 

Ook ik heb nog een vip 1853 en zou deze graag omruilen voor een geschikte ontvanger.

Alvast bedankt. 

Reputatie 8
Badge +11

@Stalsma10, ik heb je een nieuwe ontvanger gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe.

@JWestenberg, zou je nog jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Ik heb de adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel @Bart - Telfort 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben aan de slag geweest. De nieuwe ontvanger is aangevraagd @JWestenberg. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. 

Reputatie 1

Zouden wij ook een nieuw kastje kunnen ontvangen? Zit daar ook een nieuwe afstandbediening bij? Want de onze werkt tegenwoordig heel slecht.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MaaikeR, welkom op het forum. Ik heb je meteen een nieuwe ontvanger toegestuurd, waarmee Netflix wel mogelijk is. Daar zit standaard geen nieuwe afstandsbediening bij, maar omdat die van jou niet goed meer werkt heb ik je ook een afstandsbediening toegestuurd :slight_smile:

Reputatie 1

Heel fijn, bedankt voor de snelle reactie!

Dag, ik heb een Motorola VIP 1853 en Netflix werkt inderdaad niet via Meer TV. Graag ontvang ik een nieuw kastje. Ook werkt onze afstandsbediening erg slecht, is het mogelijk hier ook een vervanger voor te krijgen? Alvast hartelijk dank!

Reputatie 8
Badge +11

@merl, zijn aangevraagd. Komen zo snel mogelijk naar je toe. :)

Wij ontvangen heel graag een nieuw tv kastje waardoor we ook Netflix kunnen kijken op de tv (staat nu niet bij de app’s). En als het mogelijk is ontvangen we ook graag een nieuwe afstandsbediening want daarvan is het batterijklepje en het vooruit-zap-knopje (na zo'n 6 jaar?) defect. Ik hoop dat met deze update de verbinding ook meteen beter wordt want het kastje herstart zichzelf nu wel erg vaak. (of ligt dat aan de verbinding?)

met vriendelijke groet,

Ruth

Reputatie 8
Badge +10

@ruth visser Hoi Ruth, ik verwacht dat dat herstarten aan de tv-ontvanger ligt. Ik stuur je een nieuwe tv-ontvanger en een nieuwe afstandsbediening toe, je ontvangt ze zo snel mogelijk :slight_smile:

Goedenavond,

Ik heb 2 x Motorola VIP 1853, ik zou deze graag omgeruild willen hebben voor 2 ontvangers geschikt voor het gebruik van Netflix.

Klantnummer staat in profiel.

Bij voorbaat dank.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Claudia251186, welkom op het forum. Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd. Deze zal je binnen een paar werkdagen thuis ontvangen. 

Goedenavond,

Ik heb 2 x Motorola VIP 1853, ik zou deze graag omgeruild willen hebben voor 2 ontvangers geschikt voor het gebruik van Netflix.

Klantnummer staat in profiel.

Bij voorbaat dank.

Hallo @DennisVLD, ook voor jou welkom! Ik kan maximaal een ontvanger per keer sturen, ik heb je daarom nu een ontvanger toegestuurd. Als je deze ontvangen hebt en aangesloten kan je dat hier aangeven, dan kunnen we je de tweede versturen.

Beide alvast veel kijkplezier! De oude ontvanger kunnen jullie naar ons terugsturen, die zullen wij dan verder verwerken.

Hoi Jasper,

De nieuwe ontvanger is vandaag bezorgd en is inmiddels aangesloten, Netflix loopt als een zonnetje. Dank voor de razendsnelle service! Mag ik meteen een beroep op je doen voor het omwisselen van de tweede ontvanger?

Reageer