beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1150 reacties
  • 75618 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1150 reacties

De oude mag vernietigd of moet deze retour??

Reputatie 8
Badge +11

De oude blijft eigendom van ons, we willen die graag terug en dan kunnen we die verwerken.

Op deze pagina wordt beschreven hoe je die kosteloos naar ons kunt terugsturen :slight_smile:

Heb de 'nieuwe' tuner ontvangen.

Wel erg jammer dat het een oud, gebruikt apparaat is zonder afstandsbediening.

Deze heeft meer beschadigingen dan mijn 10 jaar oude Motorola.

Ik mis ook een gebruiksaanwijzing. Is deze beschikbaar??

Reputatie 8
Badge +11

Het apparaat hoort niet beschadigd te zijn natuurlijk, het kan zijn dat een ontvanger terug is gekomen en opnieuw wordt uitgeleverd maar daarvoor worden ze geschoond en volledig gecheckt. Werkt het apparaat wel goed verder? Het klopt dat er geen afstandsbediening bij zat, als we een ontvanger vervangen kan je de huidige afstandsbediening behouden en blijven gebruiken. 

De nieuwe ontvanger werkt met de menu's net zoals de Motorola die je had, het heeft dezelfde software. Op deze pagina kan je alle handleidingen vinden :slight_smile:

Het apparaat werkt prima!

Ik bemerk een hele verbetering qua snelheid.

De afstandsbediening vindt ik wel jammer,  de mijne is al zo'n 10 jaar oud en enkele knopjes blijven soms hangen...dus ik hoopte op een vers exemplaar.

Hi, ik zou graag een tv ontvanger willen hebben waarbij het mogelijk is om Netflix te kijken. Wij hebben een Motorola.

Groeten Arjan

Reputatie 8
Badge +9

@MartB Fijn om te horen! Je huidige afstandsbediening werkt gewoon met de nieuwe tv-ontvanger, daarom versturen we niet standaard een nieuwe. Daarom is het goed dat je het aangeeft. Ik zorg dat er een nieuwe jouw kant op komt. Ik raad je aan om 'm na ontvangst in te stellen, dan werken alle functies zoals het volume ook direct weer. Mocht je vragen hebben, maak gerust een eigen topic aan, dan helpen we je graag verder :slight_smile:

@acacia Hoi Arjan, dat is geen probleem! Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen een paar werkdagen. Zo gauw alles werkt, kan je de oude gratis retour sturen. Alvast veel kijkplezier gewenst!

Reputatie 1

Afgelopen weekend is er 1 nieuwe ontvanger bezorgd. Is de 2de ontvanger nog onderweg of is daar iets fout gedaan? Voor mijn 2de tv zou ik namelijk ook graag een nieuw model ontvangen.

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen @FrankDiep, dat is gek, ik denk dat er iets niet goed is gegaan. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd, zodat je binnen een paar werkdagen alsnog de tweede in huis hebt :slight_smile:

@Alexandra - Telfort de tv ontvanger is binnen en draait een stuk sneller dan de oude. Bedankt voor de snelle service. Ik ging er vanuit dat er ook een afstandsbediening bij zou zitten, maar dat is niet het geval(ik had beter het forum moeten lezen). Nu is de oude afstandsbediening 12 jaar oud en wordt met tape bijeengehouden. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?

Gr. Arjan

@Alexandra - Telfort toch nog een probleempje. Ik heb nu alleen nl1,2,3 de andere zenders zie ik wel in de gids, maar het scherm blijft zwart. Zowel modem als tv ontvanger uit en aangezet. Met de app en de oude ontvanger heb ik wel alle zenders

Reputatie 8
Badge +11

@acacia ook een nieuwe afstandsbediening is onderweg. :) En verder heb je dus alleen maar de zenders 1,2,3. Deze zenders zijn altijd beschikbaar. Het lijkt dus alsof de ontvanger niet goed aangemeld is. Wil je de stappen in dit topic eens doornemen. Dat moet het oplossen. 

Na een modem reset zijn ook de andere zenders te zien. De oorzaak was waarschijnlijk omdat de dhcp reeks anders ingesteld stond.

Reputatie 8
Badge +11

A top! Veel kijkplezier gewenst.

Ik zou ook graag Netflix via mijn ontvanger willen kijken, heb nu een VIP 1853.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @sjoerddebruin, welkom op het forum. Jouw 1853 kan inderdaad geen Netflix laten zien, ik heb daarom meteen een nieuwe ontvanger toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast! :popcorn:

heb 1 HMB2260 en een VIP1853. hoor graag als het bestellen gelukt is en wanneer ik deze mag ontvangen.  Gr

Reputatie 7
Badge +9

Dag @rubke. Welkom hier. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis! :slight_smile:

Hallo, zojuist is er een monteur bij ons langsgeweest om alles (modem en interactieve tv) weer werkend te krijgen na verhuizing. Hij raadde ons echter wel aan om een nieuwe Motorola tv-ontvanger plus afstandsbediening bij Telfort aan te vragen. Momenteel hebben wij nog de VIP1853, kunnen jullie ons de nieuwe tv-ontvanger (met Netflix) en de nieuwe bijbehorende afstandsbediening opsturen?

Groet, Inge

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Ing102. Ik hoop dat de verhuizing verder voorspoedig is verlopen. Er komt een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op! :slight_smile:

Beste Telfort,

Ook wij zouden graag een tweetal nieuwe tv-ontvangers ontvangen. Een van de twee ontvangers doet het al jaren niet (regelmatig herstarten en resetten geprobeerd, mocht niet baten) en het zou leuk zijn als we ook Netflix op de tv konden kijken..

Bedankt! 

Groet,

Nick

Reputatie 7
Badge +9

Beste Telfort,

Ook wij zouden graag een tweetal nieuwe tv-ontvangers ontvangen. Een van de twee ontvangers doet het al jaren niet (regelmatig herstarten en resetten geprobeerd, mocht niet baten) en het zou leuk zijn als we ook Netflix op de tv konden kijken..

Bedankt! 

Groet,

Nick

Dag @nickblom1. Ik heb twee nieuwe tv-ontvangers mét Netflix-mogelijkheid voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. Alvast veel plezier ermee! :smile:

Hallo, 

Wij hebben ook nog een oude decoder zonder Netflix. 

Graan zouden wij ook een nieuwe decoder ontvangen. 

Klantnummer heb ik bij mijn profiel ingevuld.

Alvast bedankt. 

Gr. Jurgen 

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Jurgen van Stijn. Er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg! :slight_smile:

Reageer