beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1169 reacties
  • 75951 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1169 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo,

Ik heb een Motorola 1853, maar zou graag Netflix kunnen ontvangen. Is het mogelijk dat mijn TV-ontvanger wordt omgeruild?

Hallo @A.westland, er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg! Jij ook alvast veel binge-plezier. 🍿
Reputatie 7
Badge +9
Wil graag netflix kijken maar heb op dit moment niet de juiste ontvanger daarvoor. Op dit moment heb ik een motorola ontvanger en die wil ik graag omruilen
Ook naar jou is een nieuwe tv-ontvanger onderweg, @Maceboy1.! 🙂
Hallo, ik heb hier 2 Motorola vip1853 ontvangers ik zou graag andere ontvangen voor het kijken van Netflix. Alvast bedankt. Gr Leon
Reputatie 7
Badge +9
Hallo, ik heb hier 2 Motorola vip1853 ontvangers ik zou graag andere ontvangen voor het kijken van Netflix. Alvast bedankt. Gr Leon
Hallo @Leon505. Van harte welkom hier. Ik heb twee nieuwe tv-ontvangers voor je aangevraagd. Die heb je binnen 3 werkdagen in huis! Alvast veel Netflix-plezier. 🍿
Thanx voor de snelle reactie en actie. Ben superblij met de nieuwe tv ontvanger. Kunnen jullie ook.voor de andere oude tv ontvanger een nieuw exemplaar sturen?

Ps: dien ik de oude ontvangers terug te sturen naar jullie?
Reputatie 8
Badge +7
Thanx voor de snelle reactie en actie. Ben superblij met de nieuwe tv ontvanger. Kunnen jullie ook.voor de andere oude tv ontvanger een nieuw exemplaar sturen?

Hallo @Leon505 , ja de oude decoder moet retour, is niet je eigendom, heb je in bruikleen.

zie hier de terug stuur pagina

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Leon505, Natasja heeft twee nieuwe tv-ontvangers voor je aangevraagd. Volgens het abonnement heb je er twee en je krijgt twee nieuwe, dan klopt het toch? 🙂 Ik zie dat nelly jacoba je de link met gegevens over retourneren van de oude tv-ontvangers heeft gegeven, helemaal goed. We horen het graag als je nog vragen hebt.
Hoi,

Heb idd 2 aangevraagd, maar tot nu toe slechts 1 ontvangen. Of er is nog 1 onderweg, zo niet ontvang ik graag een 2e exemplaar.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi,

Heb idd 2 aangevraagd, maar tot nu toe slechts 1 ontvangen. Of er is nog 1 onderweg, zo niet ontvang ik graag een 2e exemplaar.

Hè dat is gek, er is blijkbaar toch maar 1 verzonden. Ik zorg dat de tweede jouw kant op komt 🙂
Reputatie 1
Ik heb ook nog een ouder ontvanger, graag ontvang ik een nieuwe om gebruik te kunnen maken van netflix via de TV
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @TK14, welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je graag Netflix wilt kunnen gebruiken 🙂 Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Veel kijkplezier gewenst!
Reputatie 1
Hoi @TK14, welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je graag Netflix wilt kunnen gebruiken 🙂 Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Veel kijkplezier gewenst!
Hoe werkt het eigenlijk met de opnames op de huidige ontvanger, blijven die beschikbaar met de nieuwe ontvanger? bedankt voor al de hulp.
Reputatie 8
Badge +11
Goed dat je het navraagt @TK14, dit komt helemaal goed. De opname's worden namelijk in de cloud gemaakt met het Opnemen pakket. Als je de nieuwe ontvanger aansluit en aanmeldt met het abonnementsnummer en de pincode zal je alle opnames gewoon kunnen vinden en bekijken 🙂
Hier ook nog een oude motorola zonder netflix, graag omruilen.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @wally.nl, ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt. Je krijgt een nieuwe van me! Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Alvast veel kijkplezier gewenst 🙂
Reputatie 1

Hallo, ik heb hier 2 Motorola vip1853 ontvangers ik zou graag andere ontvangen voor het kijken van Netflix. Alvast bedankt.

Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen @FrankDiep, welkom op het Telfort forum! 

Ik kan me voorstellen dat je ook graag de Netflix app wilt kunnen gebruiken via de tv-ontvanger. Er komen zo snel mogelijk twee nieuwe tv-ontvangers jouw kant op! Je ontvangt ze binnen een paar werkdagen. Veel kijkplezier :tv::film_frames:

Beste Telfort, ik heb een VIP1853 ontvanger, waardoor ik nu geen Netflix kan ontvangen op mijn nieuwe (2e hands) TV. Kunnen jullie een geschikte ontvanger sturen? Vriendelijke groet, Maarten

Goedenavond, ik heb een VIP1853 ontvanger, waarop ik geen Netflix kan kijken. Kunnen jullie de nieuwe ontvanger sturen? Vriendelijke groet, Tim

Ik ben nog in het bezit van de vip1853.

Kan deze omgeruild worden zodat ik Netflix kan gebruiken??

Hallo, ik wil Netflix kijken via de tv. Maar heb nog een oude Motorola ontvanger. Ik ga binnenkort over op glasvezel. Hiervoor komt dan een monteur langs. Misschien een goed moment om een nieuwe ontvanger te leveren. Gegevens staan op mijn forumprofiel.

gr. R. Jansen 

Admin: Gegevens verwijderd uit post i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen @maartenvanhoorn @Tim.blanken Ik kan me voorstellen dat jullie graag de Netflix app willen kunnen gebruiken. Dat is geen probleem, ik heb voor jullie beide een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd :slight_smile: Jullie ontvangen 'm zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Veel kijkplezier!

@Raimondo ​​​​​​Dat lijkt me een prima idee. Ik heb je gegevens uit je bericht gehaald omdat ze openbaar zichtbaar zijn. Ook voor jou heb ik een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk!

@MartB Ik maak het ook graag voor jou in orde, ik zie dat je alleen het klantnummer voor Interactieve TV in je profiel hebt gezet. Hier kan ik je gegevens helaas niet mee opzoeken. Voeg je jouw postcode en huisnummer voor me toe? Als je laat weten wanneer je ze hebt toegevoegd, help ik je graag verder :slight_smile:

Postcode en huisnummer zijn geplaatst.

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie je gegevens staan @MartB, merci. Daarmee heb ik je een nieuwe ontvanger toegestuurd, binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen. Veel kijkplezier alvast! :popcorn:

Reageer