beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1168 reacties
  • 75939 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1168 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad @nadineeeckhout. Ik heb de tweede ook voor je ontvangen. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. Veel kijkplezier gewenst. 🍿
Graag ontvang ik een nieuw kastje die geschikt is voor netflix! heb een profiel aangemaakt en postcode en huisnummer vermeld.
Reputatie 7
Badge +9
Graag ontvang ik een nieuw kastje die geschikt is voor netflix! heb een profiel aangemaakt en postcode en huisnummer vermeld.
Hallo @Hieke.Koops. Er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg! 😄
Ik heb een Motorola 1963 ontvanger. Graag ontvang ik een ontvanger waar ook Netflix op mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een Motorola 1963 ontvanger. Graag ontvang ik een ontvanger waar ook Netflix op mogelijk is.
Hallo @Yelloweye. Er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg! Alvast veel Netflix-plezier! 🍿
Ik wil graag voor mijn twee motorola kastjes andere ontvangers omdat ik geen netflix kan ontvangen. Mijn klantnummer staat in mijn profiel.
Hoi Ton,

Neem aan dat je Netflix wilt kijken via je ontvanger? Dan kan ik dit voor je omruilen.

Hallo,
Ik vroeg mij af welke kosten er zijn verbonden aan het vervangen van onze oude tv ontvanger. Wij hebben momenteel de Motorola 1853.
Kost je niets hoor. ;)

Hallo,
Ik zou graag mijn oude Motorola 1853 willen omruilen voor een ontvanger waarop Netflix beschikbaar is.
Bedankt.
Graag ontvangen mijn ouders ook een tvbox met meer tv
Ik wil graag een voor Netflix geschikte tv-ontvanger.
Reputatie 8
Badge +9
Ik wil graag voor mijn twee motorola kastjes andere ontvangers omdat ik geen netflix kan ontvangen. Mijn klantnummer staat in mijn profiel.
Geen probleem, dat kan geregeld worden 🙂 Ik zie in je profiel een accountnummer voor Interactieve TV staan, daar kan ik je gegevens alleen niet mee opzoeken. Kan je voor mij je postcode en huisnummer toevoegen? Dan zorgen we dat je tv-ontvangers vervangen worden.

Hallo,
Ik zou graag mijn oude Motorola 1853 willen omruilen voor een ontvanger waarop Netflix beschikbaar is.
Bedankt.

Wordt geregeld Ton! Ik heb de nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Alvast veel kijkplezier gewenst!

Graag ontvangen mijn ouders ook een tvbox met meer tv
Hoi Galied, als ik het klantnummer opzoek dat in jouw profiel staat, dan zie ik dat de tv-ontvanger al Meer TV heeft, het heet nu alleen Apps op TV 🙂 Daarin kan je de Netflix app vinden. Daarom even ter controle, is het klantnummer dat in je profiel staat dat van je ouders? We horen het graag als we iets voor je kunnen doen of als je nog vragen hebt.

Ik wil graag een voor Netflix geschikte tv-ontvanger.
Hi Clément, ik kan me voorstellen dat je de Netflix app graag wilt gebruiken. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis! Ook jij kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Veel kijkplezier 🙂
Goedemorgen,

Graag zou ik mijn motorola vip 1853 willen omruilen i.v.m. netflix.
hartelijk dank!

mvg,
Jorrit
Reputatie 8
Badge +9
@jorritflik Geen probleem, de nieuwe tv-ontvanger komt er aan 🙂 Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Veel kijkplezier!
Hallo,

Ik heb een motorola vip1853 en kan hier geen netflix mee ontvangen, graag zou ik een andere ontvanger krijgen waarmee dat wel kan. Alvast bedankt!

Mvg
S. vd Bijl
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Saravdbijl, welkom op het forum, goed dat je ons hiermee gevonden hebt. Ik heb je een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd, waar je wel Netflix op kunt kijken. Deze krijg je binnen enkele werkdagen thuisgestuurd.
Hallo,

wij hebben thuis 2 tv ontvangers van Motorola vip 1853.
graag informeer ik naar de manier om andere tv ontvangers thuis te krijgen waarmee we naar Netflix kunnen kijken. Ik hoor graag of dit kosteloos kan,

met vriendelijke groeten, Petra
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Petrakempen, leuk dat je ons forum gevonden hebt 🙂 welkom!

Dat is geen probleem, wij kunnen je gratis twee nieuwe tv-ontvangers toesturen zodat je de Netflix app gebruiken kan. Na ontvangst en als je ze aangesloten hebt, kan je de huidige twee gratis retourneren. Daarom heb ik dit alvast voor je in orde gemaakt! Je ontvangt de twee nieuwe tv-ontvangers binnen ongeveer twee werkdagen thuis.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, en veel kijkplezier gewenst 🙂
Ik zou graag een ontvanger ontvangen om Netflix te kunnen kijken
Reputatie 8
Badge +9
@Janette Ik kan me voorstellen dat je de Netflix app graag wilt kunnen gebruiken 🙂 Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, binnen uiterlijk twee werkdagen. Veel kijkplezier!
Ik zou graag netflix willen kijken op de tv maar heb een motorola VIP 1853 ontvanger, dus ik zou graag een andere ontvangen
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou graag netflix willen kijken op de tv maar heb een motorola VIP 1853 ontvanger, dus ik zou graag een andere ontvangen
Hallo @elsblack. Er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg! 🎉
Beste Jurgen,

wij hebben twee motorola 1853 boxen, maar zien de netflix app niet bij de apps staan.
kun je mij verder helpen?
Reputatie 7
Badge +9
Beste Jurgen,

wij hebben twee motorola 1853 boxen, maar zien de netflix app niet bij de apps staan.

Dag @JacquesV. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen! Ik heb nog wel wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan!
Wil graag netflix kijken maar heb op dit moment niet de juiste ontvanger daarvoor. Op dit moment heb ik een motorola ontvanger en die wil ik graag omruilen
Hallo,

Ik heb een Motorola 1853, maar zou graag Netflix kunnen ontvangen. Is het mogelijk dat mijn TV-ontvanger wordt omgeruild?
Reputatie 7
Badge +9
Beste Jurgen,

Dag @JacquesV. Ik zie dat er al twee nieuwe tv-ontvangers naar je onderweg zijn. Alvast veel Netflix-plezier! 😄🍿

Reageer