beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1169 reacties
  • 75951 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1169 reacties

Hallo @sharon lems, het haperen van Netflix kan ook iets anders zijn dan de ontvanger. Merk je dit alleen bij Netflix of ook bij het kijken van rechtstreekse tv?

Hoi Jasper, het haperen gebeurd alleen bij netflix. Ik las hier ook ergens dat je problemen kan krijgen hiermee door een verouderde tv ontvanger. Graag hoor ik een oplossing want dit is erg vervelend.

Groeren Sharon
Reputatie 8
Badge +11
Dit zou niet uit mogen maken @sharon lems. Alle ontvangers waar Netflix op zit, daar zou het moeten werken. Heeft de ontvanger al eens een reset gehad? Werkt Netflix daarna weer naar behoren?
Hallo, op dit moment kan ik geen Netflix kijken via mijn tv ontvanger. Graag zou ik een nieuwe ontvangen.
Groet Marjolein
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het forum Marjolein/@mdb6154, jouw huidige ontvanger ondersteund inderdaad geen Netflix. Ik heb een nieuwe ontvanger gestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen! Veel kijkplezier alvast🍿
Hallo,

Ook ik heb een ontvanger waarop ik Netflix niet heb.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo,

Ook ik heb een ontvanger waarop ik Netflix niet heb.

Dag @CvdK. Ik zie inderdaad dat je een Motorola tv-ontvanger in huis hebt. Er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg! 🙂
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag,

Ook wij kunnen helaas op beide televisies geen Netflix kijken. Ik hoor graag van u.
Reputatie 8
Badge +9
Geen probleem Sterre, er komen twee nieuwe tv-ontvangers naar je toe, waarmee je de Netflix app wel kan gebruiken 🙂 Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Alvast veel kijkplezier!
Reputatie 1
Badge
Geen probleem Sterre, er komen twee nieuwe tv-ontvangers naar je toe, waarmee je de Netflix app wel kan gebruiken 🙂 Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Alvast veel kijkplezier!
Super fijn! Bedankt!
Reputatie 1
Ook ik heb een Motorola VIP 1853.
Gr
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Birdyb, ik heb een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd samen met een nieuw modem. Deze was namelijk ook niet geschikt. Binnen twee werkdagen ontvang je deze thuis. Alvast veel kijkplezier gewenst. 🙂
Reputatie 1
Thanks, super snel! Goed weekend!
Beste klantenservice, graag zou ik ook mijn tweede Motorola vip 1853 decoder vervangen voor een geschikte decoder icm Netflix abonnement.
Dank alvast, gr Jaap
Reputatie 5
Badge +4
Beste klantenservice, graag zou ik ook mijn tweede Motorola vip 1853 decoder vervangen voor een geschikte decoder icm Netflix abonnement.
Dank alvast, gr Jaap

Hi Jaap, ik zie dat er wel 2 nieuwe naar jou toe zijn gestuurd. Begrijp ik goed dat je maar 1 hebt ontvangen? In dat geval stuur ik alsnog eentje op, wil dit echter zeker weten.

Dank alvast, gr Jaap
Hi Jaap, ik zie dat er wel 2 nieuwe naar jou toe zijn gestuurd. Begrijp ik goed dat je maar 1 hebt ontvangen? In dat geval stuur ik alsnog eentje op, wil dit echter zeker weten.

Hoi Alex, ik was ook in de veronderstelling dat ik er 2 zou krijgen. Heb het even afgewacht, maar er is er uiteindelijk 1 geleverd. Vandaar alsnog mijn verzoek voor een tweede.
Dank voor de snelle reactie, ik wacht het af.
Groet Jaap
Reputatie 5
Badge +4

Dank alvast, gr Jaap
Hoi Alex, ik was ook in de veronderstelling dat ik er 2 zou krijgen. Heb het even afgewacht, maar er is er uiteindelijk 1 geleverd. Vandaar alsnog mijn verzoek voor een tweede.
Dank voor de snelle reactie, ik wacht het af.
Groet Jaap

Thanks, ergens een foutje bij het inpakken denk ik. Ze zouden beide in dezelfde doos moeten zitten. Ik heb alsnog de 2e opgestuurd, bij deze onderweg.
Ik heb nog een oude Motorola tv-ontvanger waarop ik geen Netflix app heb. Graag zou ik zou zo spoedig mogelijk een nieuw type ontvanger krijgen. Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb nog een oude Motorola tv-ontvanger waarop ik geen Netflix app heb. Graag zou ik zou zo spoedig mogelijk een nieuw type ontvanger krijgen. Bij voorbaat dank.
Er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg, @EtMTelfort. 😄 Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis.
Onze Motorola VIP 1853 loopt steeds vast, kunnen wij deze omruilen voor een tv ontvanger geschikt voor Netflix?
Reputatie 7
Badge +9
Onze Motorola VIP 1853 loopt steeds vast, kunnen wij deze omruilen voor een tv ontvanger geschikt voor Netflix?
Dag @R.Dev. Dat kan ik zeker voor je in orde maken! Zou je daarvoor nog wel je profiel hier op het forum aan kunnen vullen met je klantnummer, postcode/huisnummer en de naam van de contracthouder? Laat het mij weten als je dit gedaan hebt. Dan zorg ik dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt.
@Natasja - Telfort Weet nog niet hoe dit allemaal werkt. Hoop dat de gegevens te zien zijn.
Reputatie 7
Badge +9
@Natasja - Telfort Weet nog niet hoe dit allemaal werkt. Hoop dat de gegevens te zien zijn.
Dat geeft niet. Ik heb je gegevens gevonden. Er zijn twee nieuwe tv-ontvangers naar je onderweg! (Ik zag namelijk dat je in totaal twee Motorola tv-ontvangers in huis hebt). Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. 🙂
Hallo,
Ik vroeg mij af welke kosten er zijn verbonden aan het vervangen van onze oude tv ontvanger. Wij hebben momenteel de Motorola 1853.

MVG
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ton,

Neem aan dat je Netflix wilt kijken via je ontvanger? Dan kan ik dit voor je omruilen.

Hallo,
Ik vroeg mij af welke kosten er zijn verbonden aan het vervangen van onze oude tv ontvanger. Wij hebben momenteel de Motorola 1853.

Kost je niets hoor. ;)
Wij hebben twee ontvangers. Op de ene werkt Netflix wel op de andere niet. Graag ontvangen we voor degene waar het niet op werkt een nieuwe. Alvast bedankt voor de moeite!

Reageer