beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

Toon het eerste bericht

993 reacties

Jurgen - Telfort schreef:

Netflix via tv bekijken?

Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in dit topic een bericht. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.

Dag,
Ook ik heb twee Motorola ontvangers. Is het mogelijk om Netflix daarop te krijgen? Ik ontvang graag een oplossing.

Reputatie 6
Badge +9
Ze zijn onderweg @Monica12345. Ze komen zo snel mogelijk naar je toe. Alvast veel kijkplezier!
Hoi, kan er een nieuwe ontvanger onze kant op komen? Netflixen wordt dan zoveel makkelijker 😃
Reputatie 1
Ik zit al vele jaren met een Motorola vip decoder en zou eigenlijk ook wel de mogelijkheid willen hebben om Netflix via Meer-TV te kijken!
Reputatie 6
Badge +9
@Sillie007 & @bnwgraaf voor beide is een ontvanger aangevraagd. Ze komen zo snel mogelijk naar jullie toe!
Reputatie 1
Wat doe ik met de oude ontvangers, afstandsbedieningen en snoeren? Moeten die niet teruggestuurd worden?
Reputatie 8
Badge +11
Hier staat het wat en hoe voor wat betreft terugsturen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Hoi Jurgen,

Ik verneem graag hoe ik de Netflix app op de Mororola VIP 1853 krijg. Ik heb twee kastjes.

Groet Joris
Reputatie 6
Badge +9
@Irene56 De ontvangers inclusief stroomadapter willen we graag weer terug. De afstandsbediening en overige snoeren mag je houden. 🙂

@jorisdejongh de app kan je niet op jouw huidige ontvangers krijgen. Daar is de software niet geschikt voor. 😞 De ontvangers moeten dus omgeruild worden. Dit kan ik voor je regelen. Hiervoor heb ik alleen wel gegevens nodig. Zou je jouw postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel? Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt?
Hi Bart,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel. Alvast bedankt voor het toesturen.

Groet Joris
Reputatie 1
Bart - Telfort schreef:

@Irene56 De ontvangers inclusief stroomadapter willen we graag weer terug. De afstandsbediening en overige snoeren mag je houden. :)

Dank voor je antwoord. Ik zal ze terugsturen.
Gr. Irene
Beste klantenservice,

Ook wij zouden graag willen Netflixen op onze beide tv ontvangers. Maar helaas hebben wij ook het oude Motorola kastje. Zouden jullie dit in orde willen maken door ons te voorzien van nieuwe.?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +9
jorisdejongh schreef:

Hi Bart,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel. Alvast bedankt voor het toesturen.

Groet Joris

Dank voor de gegevens @jorisdejongh, ik heb je de vervangende ontvangers toegestuurd. Binnen 2-3 werkdagen zal je deze ontvangen 🙂

Dennyp schreef:

Beste klantenservice,

Ook wij zouden graag willen Netflixen op onze beide tv ontvangers. Maar helaas hebben wij ook het oude Motorola kastje. Zouden jullie dit in orde willen maken door ons te voorzien van nieuwe.?

Alvast bedankt

Ook voor jou zijn 2 nieuwe ontvangers onderweg @Dennyp! 🙂
Beste klantenservice,

Wij hebben ook twee motorola's (VIP 1853) staan en willen graag netflixen. Kunnen jullie vervangende exemplaren sturen? Mijn gegevens zijn opgeslagen in mijn profiel.

Alvast hartelijk dank voor de medewerking,
Joost
Reputatie 5
Badge +7
Hi Joost, geen probleem, de twee nieuwe tv-ontvangers zijn naar je onderweg 🙂 Je ontvangt ze binnen twee werkdagen thuis. Alvast veel kijkplezier gewenst!
Beste klantenservice,
Ook ik zou graag mijn 2 Motorola vip 1853 decoders omruilen ivm Netflix abonnement.
Dank alvast.

Groetjes Jaap
Reputatie 6
Badge +9
Hoi @Jaap192, ik heb de nieuwe voor je aangevraagd hoor. Deze komen zo snel mogelijk naar je toe. Alvast veel kijkplezier gewenst. 🍿
Hallo,
Ik heb een Motorola VIP en maar wil graag een Netflix app hebben.

Reageer