beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1257 reacties
  • 78305 keer bekeken


Toon het eerste bericht

1257 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Michiel.DeLugt ,

Telfort stuurt altijd eerst 1 ontvanger, als deze werkend is aangesloten en bevestigd wordt de andere ontvanger verstuurd.

 

@Michiel.DeLugt, dat mag zeker. Ik heb nieuwe ontvangers voor je aangevraagd. Ze komen zo snel mogelijk naar je toe. Veel kijkplezier gewenst. 🍿

Beste @Bart - Telfort, Gisteren heb ik één ontvanger binnen gekregen, terwijl er volgens mij twee zijn aangevraagd. Hoe zit dat?

Reputatie 8
Badge +12

@Michiel.DeLugt, dat mag zeker. Ik heb nieuwe ontvangers voor je aangevraagd. Ze komen zo snel mogelijk naar je toe. Veel kijkplezier gewenst. :popcorn:

Hoi,

Ik zou graag Netflix kijken via mijn twee tv-ontvangers. Mag ik mijn huidige ontvangers inwisselen?

Groeten,
Michiel

Reputatie 8
Badge +12

@daanvantwist, dat kan zeker. De nieuwe ontvanger komt zo snel mogelijk naar je toe. Veel kijkplezier gewenst. :popcorn:

Hallo, kunnen wij onze ontvanger van Motorola ook omruilen voor eentje waarop we Netflix kunnen kijken? Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +12

Ook die is onderweg. Veel kijkplezier gewenst. :popcorn:

Hoi Jasper,

De nieuwe ontvanger is vandaag bezorgd en is inmiddels aangesloten, Netflix loopt als een zonnetje. Dank voor de razendsnelle service! Mag ik meteen een beroep op je doen voor het omwisselen van de tweede ontvanger?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb een Motorola vip 1853 en wil hem graag omgeruild hebben voor een ontvanger geschikt voor Netflix.

Hoi @Claudia251186, welkom op het forum. Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd. Deze zal je binnen een paar werkdagen thuis ontvangen. 

 

Goedenavond,

 

Ik heb 2 x Motorola VIP 1853, ik zou deze graag omgeruild willen hebben voor 2 ontvangers geschikt voor het gebruik van Netflix.

Klantnummer staat in profiel.

Bij voorbaat dank.

Hallo @DennisVLD, ook voor jou welkom! Ik kan maximaal een ontvanger per keer sturen, ik heb je daarom nu een ontvanger toegestuurd. Als je deze ontvangen hebt en aangesloten kan je dat hier aangeven, dan kunnen we je de tweede versturen.

 

Beide alvast veel kijkplezier! De oude ontvanger kunnen jullie naar ons terugsturen, die zullen wij dan verder verwerken.

Goedenavond,

 

Ik heb 2 x Motorola VIP 1853, ik zou deze graag omgeruild willen hebben voor 2 ontvangers geschikt voor het gebruik van Netflix.

Klantnummer staat in profiel.

Bij voorbaat dank.

Ik heb een Motorola vip 1853 en wil hem graag omgeruild hebben voor een ontvanger geschikt voor Netflix.

Reputatie 8
Badge +11

@ruth visser Hoi Ruth, ik verwacht dat dat herstarten aan de tv-ontvanger ligt. Ik stuur je een nieuwe tv-ontvanger en een nieuwe afstandsbediening toe, je ontvangt ze zo snel mogelijk :slight_smile:

Wij ontvangen heel graag een nieuw tv kastje waardoor we ook Netflix kunnen kijken op de tv (staat nu niet bij de app’s). En als het mogelijk is ontvangen we ook graag een nieuwe afstandsbediening want daarvan is het batterijklepje en het vooruit-zap-knopje (na zo'n 6 jaar?) defect. Ik hoop dat met deze update de verbinding ook meteen beter wordt want het kastje herstart zichzelf nu wel erg vaak. (of ligt dat aan de verbinding?)

met vriendelijke groet,

Ruth

Reputatie 8
Badge +12

@merl, zijn aangevraagd. Komen zo snel mogelijk naar je toe. :)

Reputatie 1

Dag, ik heb een Motorola VIP 1853 en Netflix werkt inderdaad niet via Meer TV. Graag ontvang ik een nieuw kastje. Ook werkt onze afstandsbediening erg slecht, is het mogelijk hier ook een vervanger voor te krijgen? Alvast hartelijk dank!

Reputatie 1

Heel fijn, bedankt voor de snelle reactie!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MaaikeR, welkom op het forum. Ik heb je meteen een nieuwe ontvanger toegestuurd, waarmee Netflix wel mogelijk is. Daar zit standaard geen nieuwe afstandsbediening bij, maar omdat die van jou niet goed meer werkt heb ik je ook een afstandsbediening toegestuurd :slight_smile:

Reputatie 1

Zouden wij ook een nieuw kastje kunnen ontvangen? Zit daar ook een nieuwe afstandbediening bij? Want de onze werkt tegenwoordig heel slecht.

 

 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben aan de slag geweest. De nieuwe ontvanger is aangevraagd @JWestenberg. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. 

Ik heb de adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel @Bart - Telfort 

Reputatie 8
Badge +12

@Stalsma10, ik heb je een nieuwe ontvanger gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe.

@JWestenberg, zou je nog jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Goedemorgen. 

Ook ik heb nog een vip 1853 en zou deze graag omruilen voor een geschikte ontvanger.

Alvast bedankt. 

Ik heb een Motorola vip 1853 en wil hem graag omgeruild hebben voor een ontvanger geschikt voor Netflix.

Reputatie 8
Badge +12

@Joop71, ik zie inderdaad dat het nog steeds mis gaat. Ik heb het nu via een ander weg geprobeerd uit te zetten. Is dat gelukt? Is de ontvanger verwijderd en kan je de nieuwe nu aansluiten? Dan ga ik ook even verder uitzoeken waarom het nog niet goed gaat. 

Bart-Telfort.  6dagen geleden zei jij dat de tv ontvanger niet verwijderd kon worden door een systeem fout. Het is dus nu 6 dagen verder en ze kunnen het nog steeds niet door een systeem fout. Wat voor techneuten zijn daar aan het werk bij telfort, ik heb er in iederfgeval geen hoge pet van op.

Ik heb gebeld en nu moet ik nog 2 dagen wachten. ik denk er hard over om helemaal weg tegaan bij telfort wat dit kan niet vind ik een service van 0,0

Reageer