beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1275 reacties
  • 78668 keer bekeken


Toon het eerste bericht

1275 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bram, de nieuwe ontvanger is onderweg naar je 🙂. Veel plezier met Netflix alvast!
Beste Telfort,

Hoe lang duurt het voor we het nieuwe kastje ontvangen?
Beste Telfort,

Hoe lang duurt het voor we het nieuwe kastje ontvangen?


Normaal 1 of 2 dagen.
Hier is vast iets fout gegaan.
Webcare zal dit even moeten nakijken.
Staat je klantnummer in je profiel?
Dan kunnen ze alle contractgegevens en het juiste adres zien.
Sorry zag net dat mijn postcode er stond. Heb het zojuist gewijzigd naar mijn klantnummer.
Sorry zag net dat mijn postcode er stond. Heb het zojuist gewijzigd naar mijn klantnummer.

Nu nog even wachten tot webcare hier weer langs komt. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hoi A. Jonkman, welkom op het forum. Ik zie dat je bestelling niet goed gelopen is. Heb daarom een nieuwe aanvraag voor je gedaan. De ontvanger zal met een paar dagen nu binnen komen. Excuses voor het ongemak
@nelly jacoba, topper! Dankjewel!

..........
@nelly jacoba, topper! Dankjewel!


Geen dank Wieger. Snelle Jelle! 😃
Hoi Telfort,

Wij zouden ook graag netflix willen kijken op onze tv ontvanger. Kunnen jullie een nieuw kastje voor ons bestellen? Alvast dank!
Hallo,

Ik heb 1 Motorola VIP1853 die ik graag zou willen ruilen i.v.m. Netflix.

Groetjes,
Sara
Reputatie 6
Badge +7
@Veerle; ik zie dat er bij jou een wijzigingsorder gedaan wordt met het omzetten van je verbinding. Daardoor kan ik op dit moment geen nieuwe ontvanger voor je aanvragen. Laat je het weten als dat rond is? Dan kunnen we dan een nieuwe ontvanger toesturen.

@Sara, je nieuwe ontvanger komt eraan. Met 2 dagen heb je die ongeveer in huis. Veel plezier met Netflix!
Badge
Hallo, ik heb een motorola vip 1853 en wil graag netflix kijken
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Peetdus, welkom op het forum. Ik zie dat je na dit berichtje ook nog met een collega van mij gechat hebt. Het verzoek voor een nieuwe TV ontvanger is verwerkt. Binnenkort kan je lekker Netflix kijken!
Beste Telfort,

ik heb 2 Motorola tv ontvangers die ik graag zou willen ruilen ivm Netflix

Bij voorbaat dank....
Hoi Emiell, bedankt voor je klantnummer. De ontvanger heb ik besteld. Binnenkort kan je lekker Netflix kijken vanaf de bank!

Hallo Wieger,

Ik weet niet of er ergens iets fout is gegaan maar ik heb de nieuwe ontvanger nog niet ontvangen.

Graag hoor ik of deze onderweg is of dat er iets anders is.

Mvg,

Emiel
Ik zou graag nieuwe ontvanger ontvangen voor ontvangst van Netflix. Heb nu de Motorola vip1853. Dank Rutger
Reputatie 6
Badge +7
@Bakslita; er komen er 2 je kant op.

@Emiell; er is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan. Goed dat je aan de bel trekt. De nieuwe ontvanger komt als nog je kant op. Excuses voor het ongemak!

@rugterminko; jouw nieuwe ontvanger is onderweg!

Veel plezier allemaal met Netflix!
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag,
Ik heb een ontvanger die geen app van Netflix heeft staan bij 'meer tv'.
Ik zou dit graag wel willen.
Is het mogelijk dat mijn ontvanger omgewisseld kan worden?

Ik hoor het graag.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi CLuadol, goed dat je je hier meldt. De nieuwe ontvanger is onderweg naar je en die ontvang je binnen 2 werkdagen. Veel plezier met Netflix kijken 🙂.
Reputatie 1
Badge
Hoi CLuadol, goed dat je je hier meldt. De nieuwe ontvanger is onderweg naar je en die ontvang je binnen 2 werkdagen. Veel plezier met Netflix kijken 🙂.

Super bedankt! Ik zie hem tegemoet.
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag. Ik heb een nieuwe ontvanger gekregen. Hoe kan ik zorgen dat de oude ontvanger bij jullie terug komt?
Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi cLaudoL, goeie vraag. Op de Telfort site staat een uitleg over het terugsturen van apparatuur. Hier vind je het retouradres en kan je een retourlabel downloaden en uitprinten. 😳
Willen graag Netflix uitproberen maar hebben kennelijk een niet geschikte TV-ontvanger: Motorola.
TV-ontvanger heeft bovendien steeds vaker 'kuren' wat wel is op te lossen met een reset van modem en TV-ontvanger. Ons klantnummer staat in het forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor het toevoegen van je gegeven, satoriforum! :$

De ontvangers worden omgeruild. Binnenkort kan je lekker Netflix testen op je TV ontvanger! 😉
Bedankt voor het toevoegen van je gegeven, satoriforum! :$

De ontvangers worden omgeruild. Binnenkort kan je lekker Netflix testen op je TV ontvanger! ;)


Hartelijk dank voor de reactie: zien een en ander graag tegemoet.
Reputatie 8
Badge +11
Graag zou ik ook Netflix kunnen kijken, maar ik heb een Motorola 1853. Willen jullie die vervangen?

Mijn dank.

Reageer