beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1178 reacties
  • 76236 keer bekeken


Toon het eerste bericht

1178 reacties

Heb de 'nieuwe' tuner ontvangen.

Wel erg jammer dat het een oud, gebruikt apparaat is zonder afstandsbediening.

Deze heeft meer beschadigingen dan mijn 10 jaar oude Motorola.

Reputatie 8
Badge +11

De oude blijft eigendom van ons, we willen die graag terug en dan kunnen we die verwerken.

Op deze pagina wordt beschreven hoe je die kosteloos naar ons kunt terugsturen :slight_smile:

De oude mag vernietigd of moet deze retour??

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie je gegevens staan @MartB, merci. Daarmee heb ik je een nieuwe ontvanger toegestuurd, binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen. Veel kijkplezier alvast! :popcorn:

Postcode en huisnummer zijn geplaatst.

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @maartenvanhoorn @Tim.blanken Ik kan me voorstellen dat jullie graag de Netflix app willen kunnen gebruiken. Dat is geen probleem, ik heb voor jullie beide een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd :slight_smile: Jullie ontvangen 'm zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Veel kijkplezier!

@Raimondo ​​​​​​Dat lijkt me een prima idee. Ik heb je gegevens uit je bericht gehaald omdat ze openbaar zichtbaar zijn. Ook voor jou heb ik een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk!

@MartB Ik maak het ook graag voor jou in orde, ik zie dat je alleen het klantnummer voor Interactieve TV in je profiel hebt gezet. Hier kan ik je gegevens helaas niet mee opzoeken. Voeg je jouw postcode en huisnummer voor me toe? Als je laat weten wanneer je ze hebt toegevoegd, help ik je graag verder :slight_smile:

Hallo, ik wil Netflix kijken via de tv. Maar heb nog een oude Motorola ontvanger. Ik ga binnenkort over op glasvezel. Hiervoor komt dan een monteur langs. Misschien een goed moment om een nieuwe ontvanger te leveren. Gegevens staan op mijn forumprofiel.

gr. R. Jansen 

Admin: Gegevens verwijderd uit post i.v.m. privacy

Ik ben nog in het bezit van de vip1853.

Kan deze omgeruild worden zodat ik Netflix kan gebruiken??

Goedenavond, ik heb een VIP1853 ontvanger, waarop ik geen Netflix kan kijken. Kunnen jullie de nieuwe ontvanger sturen? Vriendelijke groet, Tim

Beste Telfort, ik heb een VIP1853 ontvanger, waardoor ik nu geen Netflix kan ontvangen op mijn nieuwe (2e hands) TV. Kunnen jullie een geschikte ontvanger sturen? Vriendelijke groet, Maarten

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @FrankDiep, welkom op het Telfort forum! 

Ik kan me voorstellen dat je ook graag de Netflix app wilt kunnen gebruiken via de tv-ontvanger. Er komen zo snel mogelijk twee nieuwe tv-ontvangers jouw kant op! Je ontvangt ze binnen een paar werkdagen. Veel kijkplezier :tv::film_frames:

Reputatie 1

Hallo, ik heb hier 2 Motorola vip1853 ontvangers ik zou graag andere ontvangen voor het kijken van Netflix. Alvast bedankt.

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @wally.nl, ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt. Je krijgt een nieuwe van me! Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Alvast veel kijkplezier gewenst 🙂
Hier ook nog een oude motorola zonder netflix, graag omruilen.
Reputatie 8
Badge +11
Goed dat je het navraagt @TK14, dit komt helemaal goed. De opname's worden namelijk in de cloud gemaakt met het Opnemen pakket. Als je de nieuwe ontvanger aansluit en aanmeldt met het abonnementsnummer en de pincode zal je alle opnames gewoon kunnen vinden en bekijken 🙂
Reputatie 1
Hoi @TK14, welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je graag Netflix wilt kunnen gebruiken 🙂 Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Veel kijkplezier gewenst!
Hoe werkt het eigenlijk met de opnames op de huidige ontvanger, blijven die beschikbaar met de nieuwe ontvanger? bedankt voor al de hulp.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @TK14, welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je graag Netflix wilt kunnen gebruiken 🙂 Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Veel kijkplezier gewenst!
Reputatie 1
Ik heb ook nog een ouder ontvanger, graag ontvang ik een nieuwe om gebruik te kunnen maken van netflix via de TV
Reputatie 8
Badge +10
Hoi,

Heb idd 2 aangevraagd, maar tot nu toe slechts 1 ontvangen. Of er is nog 1 onderweg, zo niet ontvang ik graag een 2e exemplaar.

Hè dat is gek, er is blijkbaar toch maar 1 verzonden. Ik zorg dat de tweede jouw kant op komt 🙂
Hoi,

Heb idd 2 aangevraagd, maar tot nu toe slechts 1 ontvangen. Of er is nog 1 onderweg, zo niet ontvang ik graag een 2e exemplaar.
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @Leon505, Natasja heeft twee nieuwe tv-ontvangers voor je aangevraagd. Volgens het abonnement heb je er twee en je krijgt twee nieuwe, dan klopt het toch? 🙂 Ik zie dat nelly jacoba je de link met gegevens over retourneren van de oude tv-ontvangers heeft gegeven, helemaal goed. We horen het graag als je nog vragen hebt.
Thanx voor de snelle reactie en actie. Ben superblij met de nieuwe tv ontvanger. Kunnen jullie ook.voor de andere oude tv ontvanger een nieuw exemplaar sturen?

Ps: dien ik de oude ontvangers terug te sturen naar jullie?



zie hier de terug stuur pagina

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Thanx voor de snelle reactie en actie. Ben superblij met de nieuwe tv ontvanger. Kunnen jullie ook.voor de andere oude tv ontvanger een nieuw exemplaar sturen?

Ps: dien ik de oude ontvangers terug te sturen naar jullie?

Hallo @Leon505 , ja de oude decoder moet retour, is niet je eigendom, heb je in bruikleen.
Thanx voor de snelle reactie en actie. Ben superblij met de nieuwe tv ontvanger. Kunnen jullie ook.voor de andere oude tv ontvanger een nieuw exemplaar sturen?

Ps: dien ik de oude ontvangers terug te sturen naar jullie?
Reputatie 8
Badge +9
Hallo, ik heb hier 2 Motorola vip1853 ontvangers ik zou graag andere ontvangen voor het kijken van Netflix. Alvast bedankt. Gr Leon
Hallo @Leon505. Van harte welkom hier. Ik heb twee nieuwe tv-ontvangers voor je aangevraagd. Die heb je binnen 3 werkdagen in huis! Alvast veel Netflix-plezier. 🍿

Reageer