beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1257 reacties
  • 78305 keer bekeken


Toon het eerste bericht

1257 reacties

Reputatie 1

Hoi @Alexandra - Telfort , mijn huisnummer + klantnummer heb ik toegevoegd aan mijn forumprofiel :)

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ellen1988, van harte welkom hier! En dat klopt helemaal :slight_smile: We helpen je graag aan een nieuwe tv-ontvanger en afstandsbediening.

Ik zie dat je wel je postcode in je forumprofiel hebt gezet, maar daar heb ik net niet genoeg aan om je te kunnen helpen. Kan je je huisnummer en eventueel klantnummer nog toevoegen? En laat je het hier even weten wanneer je ze hebt ingevuld? 

Reputatie 1

Goedemorgen,

Vanaf het begin van ons abonnement bij jullie (2013) hebben wij dezelfde TV ontvanger (Moterola VIP 1853). Deze begint nu erg traag te worden en er ontstaan regelmatig ‘glitches’ in het ontvangst. Beeld hapert vaak en geluid komt later binnen. Als ik het goed heb begrepen kan ik door een bericht op dit forum te plaatsen een vervangende ontvanger aanvragen. Bij deze dus :)

Ook lijkt het erop dat een aantal knopjes van de afstandsbediening niet altijd even lekker werken. Indien mogelijk, ontvang ik ook graag een nieuwe afstandsbediening.

Graag hoor ik wat ik kan doen om een nieuwe ontvanger + afstandsbediening te krijgen.

Met vriendelijke groeten,

Ellen

 

Reputatie 8
Badge +11

Hello @Alex9461, welcome to our forum! I've send you a new receiver, which does support Netflix. You'll receive it in the next few days, after that you'll be able to watch Netflix :slight_smile:

Dear Telfort support team,

 

I have Motorola VIP1853 receiver and I want to use NETFLIX app and its not in the apps list. Please inform what shall I do !

 

 

Reputatie 8
Badge +11

@bribrab Hi Brian, fijn om te horen! :slight_smile:  De tweede komt ook jouw kant op. Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen.

Reputatie 1

Hoi Alexandra. Ik heb de eerste ontvanger succesvol in gebruik genomen. Zou je de tweede ook toe willen sturen? 

Alvast bedankt! 

 

Vriendelijke groet,

Brian 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @bribrab, ik kan me voorstellen dat je graag twee nieuwere tv-ontvangers wilt hebben, zeker als de tv-ontvangers zo traag worden. 

Ik kan je niet twee tegelijk toesturen, daarom heb ik nu alvast de eerste tv-ontvanger voor je aangevraagd. Geef je ons hier een seintje zo gauw je deze ontvangen hebt, en laat je weten of alles is gelukt? Dan zorgen wij dat er daarna een tweede jouw kant op. Veel kijkplezier toegewenst!

Reputatie 1

Goedemiddag,

in een zoektocht naar een oplossing voor m'n inmiddels enorm trage Motorola ontvangers op dit topic gestuit. Ik zou ook graag mijn twee Motorola ontvangers willen vervangen voor een nieuwere variant.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen Maaike @Famnijenhuis, op de 1853 is dat niet mogelijk inderdaad. Ik heb je een nieuwe toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast!

Hallo,

We hebben een Motorola VIP 1853 ontvanger, die we graag willen ruilen ivm netflix

Mvg Maaike

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Siebgens, ik heb je adresgegevens weggehaald en verplaatst naar jouw profiel. Dit forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar, daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met het delen van persoonlijke gegevens. 

Ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Alvast veel Netflix-kijkplezier toegewenst :slight_smile:

Beste Telfort,

gaarne ontvang ik de nieuwe ontvanger voor het kijken van Netflix

Admin: Gegevens verplaatst naar profiel i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +12

Een reset is vaak de oplossing in die gevallen inderdaad. Top dat het weer werkt. :)

Goedemorgen :)

 

Ik heb een 2952 ontvanger, maar Prime werkt niet meer. Via een ander topic ben ik naar dit topic verwezen. Klopt het dat ik ook een nieuwe ontvanger kan aanvragen, waarop Prime weer werkt (heeft het ongeveer twee maanden zonder problemen gedaan, maar nu helaas niet meer)?

 

Met vriendelijke groet,

Ik wil mijn reactie verwijderen, maar dat lukt niet. Ik heb mijn ontvanger laatst gereset, dacht ondertussen dat het misschien daaraan zou liggen. Heb hem nu nogmaals gereset en het werkt weer :)

 

Goedemorgen :)

 

Ik heb een 2952 ontvanger, maar Prime werkt niet meer. Via een ander topic ben ik naar dit topic verwezen. Klopt het dat ik ook een nieuwe ontvanger kan aanvragen, waarop Prime weer werkt (heeft het ongeveer twee maanden zonder problemen gedaan, maar nu helaas niet meer)?

 

Met vriendelijke groet,

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan @E.Bouman. :)

Bedankt Bart

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben er mee bezig geweest hoor @E.Bouman, ze zijn onderweg. Je zult ze binnen twee werkdagen ontvangen. 

Hoi, zouden mijn oude ontvangers omgeruild kunnen worden zodat ik Netflix kan kijken.

 

Vr. groeten, 

El

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @D.T, welkom op het forum. Jouw 1853 ondersteund Netflix inderdaad niet, ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd :slight_smile:

Zou onze oude ontvanger omgeruild kunnen worden voor 1 die Netflix ondersteund

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @sarah74, beide zijn onderweg. :)

Hoi hoi, zou ik mijn Motorola ontvanger ook mogen omruilen voor één die Netflix ondersteunt?

Daarnaast werkt de groene knop op de Telfort afstandsbediening al een hele tijd niet meer, wat lastig kan zijn bij het terugkijken van programma's. Zou een nieuwe afstandsbediening ook mogelijk zijn?

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +12

Wat JanD zegt inderdaad. Ook de 2e is onderweg @Michiel.DeLugt.

Reageer