beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1275 reacties
  • 78668 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1275 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Zuurveen, dat kan! Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens, naam van de contractant en je mobiele nummer?
Nieuwe ontvanger ontvangen en na ontkoppeling van de oude door de klantenservice lekker netflix op de tv. Bedankt. 😄
Wij hebben 2 motorola vip1853 ontvangers. Deze willen wij graag vervangen
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dave, de ontvangers zijn besteld voor je. Ze komen jouw kant op.
******* 2x graag nieuwe tv ontvanger. Huidige Motorola VIP1853

Admin: i.v.m. privacy je postcode verwijderd.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Familie Brink, ze komen eraan 🙂.
Hoi Familie Brink, ze komen eraan 🙂. fantastisch! Dank jullie wel
Hoi, ik heb een Motorola VIP1853 en zou ook graag een nieuwe ontvanger ontvangen met Netflix mogelijkheid. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Niek_Gr, welkom op het forum. De ontvanger is besteld. Binnenkort kan je genieten van Netflix op je nieuwe ontvanger. Veel kijkplezier!
Hallo,

Ik zou graag mijn motorola vip 1853 vervangen door een nieuwer model.

klant nr. ingevuld in op mijn profiel.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Emiell, bedankt voor je klantnummer. De ontvanger heb ik besteld. Binnenkort kan je lekker Netflix kijken vanaf de bank!
Goedeavond,

Ik heb de ontvanger motorola vip 1853. Ik zou ook graag netflix willen kijken, kan ik een andere ontvanger krijgen?

Alvast bedankt
Beste klantenservice,

Ik wou graag netflix app kijken via mororola VIP 1853 maar lees dat deze helaas niet meer ondersteunt word .

Graag wou deze geruild hebben( gratis)

In afwachting van uw snelle reactie,

Wilfred Bodde
Badge
Hallo, wij wensen ontzettend graag Netflix via Méér TV te kunnen kijken, we hebben de Motorola VIP 1853

(Klantnummer staat in het profiel)

Mvg
Ik zou ook graag een andere ontvanger willen ontvangen om Netflix op te kunnen kijken. Ik heb nu een motorola VIP1853. Zijn daar ook kosten aan verbonden?
Ik zou ook graag een andere ontvanger willen ontvangen om Netflix op te kunnen kijken. Ik heb nu een motorola VIP1853. Zijn daar ook kosten aan verbonden?

Nee hoor. Webcare is er op werkdagen weer, en ruilt ze dan gratis om.
Staat je klantnummer in je profiel? Maakt het makkelijk voor webcare.
Hallo,
Ik heb ook een zwarte motorola box.
Kan ik deze omruilen alstublieft?
Groeten Paul

Nee hoor. Webcare is er op werkdagen weer, en ruilt ze dan gratis om.
Staat je klantnummer in je profiel? Maakt het makkelijk voor webcare.

Nee alleen postcode en huisnummer. Maar zal het veranderen naar mijn klantnummer.
Hallo, ook ik zou graag onze motorola vip1963 om willen ruilen om Netflix te kunnen kijken. Alvast bedankt.
Badge
Wij hebben 2 Motorola ontvangers die geen Netflix ontvangen.
Klantnummer staat in profiel.
Reputatie 6
Badge +7
@awesterik; de nieuwe ontvanger is onderweg naar je.

@Wilfredbodde; bij jou kan ik de ontvanger nu niet omruilen. Dat heeft ermee te maken dat er op dit moment een order openstaat om je lijn om te zetten naar een andere verbindingsmethode. Wil je een seintje geven zodra dat gedaan is?

@Max648; voor jou heb ik net ook een nieuwe ontvanger besteld.

@Aysha; jouw nieuwe ontvanger is ook aangevraagd.

@Plujuna; Ook jouw nieuwe ontvanger is onderweg.

@JEW Wondergem; Voor jou heb ik er net 2 besteld in het systeem.

Jullie ontvangen ze allemaal met ongeveer 2 werkdagen. Fijn dat iedereen het profiel zo goed had ingevuld 🙂. Nelly jacoba bedankt voor de reminder daarvoor in dit topic.
Hoi Telfort,

Wij hebben een mororola VIP 1853, graag ontvangen wij een model welke wel netflix ondersteund. Ons klantnummer staat in het profiel.

Groeten!
Badge
Ook hier een motorola ... en grrag de mogelijkheid om netflix app te gebruiken

Gr. Jurgem
Reputatie 7
Badge +7
@Kelena, de ontvanger is besteld
@Jurgen Bergman, ook voor jou is de ontvanger onderweg!

Allebei veel kijkplezier gewenst!
Heb 1 Motorola VIP 1853 en wil graag netfix kijken

Reageer