beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1257 reacties
  • 78255 keer bekeken


Toon het eerste bericht

1257 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @vuurkever :slight_smile:  De oude kan je inderdaad naar terugsturen: apparatuur terugsturen.

Om de nieuwe aan te melden heb je trouwens ook het abonnementsnummer en pincode van iTV nodig, die kan je vinden in Mijn Telfort.

Reputatie 1
Badge

Hoi @vuurkever, Wieger is niet meer actief op het forum maar je vindt het vast niet erg als ik het voor je doe :slight_smile: ​​​​​​

Op de 1853 is Netflix inderdaad niet beschikbaar, dat klopt. Daarom heb ik je een nieuwer model toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast!


Dag @Jasper - Telfort ,

Helemaal niet erg hoor. Integendeel: heel fijn dat je het meteen hebt geregeld. Bedankt!
Moet de oude retour?
 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @vuurkever, Wieger is niet meer actief op het forum maar je vindt het vast niet erg als ik het voor je doe :slight_smile: ​​​​​​

Op de 1853 is Netflix inderdaad niet beschikbaar, dat klopt. Daarom heb ik je een nieuwer model toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast!

Reputatie 1
Badge

Dag @Wieger DB,

Ook ik zou graag Netflix willen kijken op de TV.
Met de huidige Motorola VIP1853 lukt dat nog niet....
Graag zie ik jullie oplossing tegemoet.


Groet,

Victor

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Lotte1985, van harte welkom hier, fijn dat je ons gevonden hebt dan :slight_smile:

Geen probleem, je ontvangt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen! Veel kijkplezier straks.

Goedenavond,

Na lang zoeken naar een oplossing denk ik dat dit het is! :-)

Ik heb ook een Motorola vip1853 dus ik zou graag een nieuw kastje willen ontvangen. 

Bij voorbaat dank! 

Groet, 

Lotte

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @AJLuca, nee, jouw abonnementsnummer is anders. Ik heb je deze privé gestuurd. 

Bart heeft er inderdaad 2 voor je aangevraagd, vaak zien we dat er toch maar eentje komt. Hou het even in de gaten als je het pakketje hebt. Als er eentje inzit kan je ons dat hier laten weten, nadat je de eerste hebt aangesloten kunnen we je dan een tweede toesturen.

hh

Bart heeft er inderdaad 2 voor je aangevraagd, vaak zien we dat er toch maar eentje komt. Hou het even in de gaten als je het pakketje hebt. Als er eentje inzit kan je ons dat hier laten weten, nadat je de eerste hebt aangesloten kunnen we je dan een tweede toesturen.

Nog een vraag,is mijn klantnummer het zelfde als m`n abonnementsnummer ?

want ik kan niets anders vinden. 

Reputatie 8
Badge +11

Bart heeft er inderdaad 2 voor je aangevraagd, vaak zien we dat er toch maar eentje komt. Hou het even in de gaten als je het pakketje hebt. Als er eentje inzit kan je ons dat hier laten weten, nadat je de eerste hebt aangesloten kunnen we je dan een tweede toesturen.

Dank voor U snelle reactie ,ik heb twee kastjes moet je ze niet alle twee vervangen ?

Reputatie 8
Badge +12

@AJLuca, een is onderweg. Komt zo snel mogelijk naar je toe. 

Graag zouden wij voor onze oude modems (2stuks) ook graag nieuwe ontvangen, zodat wij netflix kunnen kijken. Hopelijk lukt dit op korte termijn. Bij voorbaad dank

Reputatie 1

Hi @Coolmeister, ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, de Motorola VIP1853. Er komt een nieuwe jouw kant op, je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier en fijne avond!

Bedankt! Ik zie ‘m graag tegemoet!

Heb ‘m al binnen super! Waar kan ik mijn abonnementnummer vinden? Dat moet ik invullen. 

Sorry gevonden!

Reputatie 1

Hi @Coolmeister, ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, de Motorola VIP1853. Er komt een nieuwe jouw kant op, je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier en fijne avond!

Bedankt! Ik zie ‘m graag tegemoet!

Heb ‘m al binnen super! Waar kan ik mijn abonnementnummer vinden? Dat moet ik invullen. 

Reputatie 1

Hi @Coolmeister, ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, de Motorola VIP1853. Er komt een nieuwe jouw kant op, je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier en fijne avond!

Bedankt! Ik zie ‘m graag tegemoet!

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Coolmeister, ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, de Motorola VIP1853. Er komt een nieuwe jouw kant op, je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier en fijne avond!

Reputatie 1

Mijn Netflix werkt ook niet goed meer; mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel. 
 

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

@Rickdegraaf88 Hoi Rick, geen probleem, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Het is niet standaard dat je daarbij ook een nieuwe afstandsbediening krijgt, maar in dit geval is dat hoognodig lees ik :slight_smile: Ze komen beide jouw kant op, je ontvangt ze alleen wel apart omdat de afstandsbediening via de post verstuurd wordt. Vergeet niet om deze even in te stellen, zodat ook meteen alle functies (zoals het volume) het weer doen. 

Veel kijkplezier!

Hallo Telfort,

Ik zou graag een nieuwe TV-ontvanger ontvangen zodat ook wij netflix en youtube kunnen ontvangen op tv.

 

PS, zou er ook een nieuwe afstandsbediening bijgeleverd kunnen worden. Dit setje is al c.a. 8 jaar in gebruik en niet al te best meer (lees: afstandsbediening is met plakband dichtgeplakt).

 

Bvd, en een fijne dag, 

 

Rick de Graaf

Reputatie 8
Badge +11

@debtest Ik kan me voorstellen dat je graag de Netflix app wilt kunnen gebruiken via de tv-ontvanger. Net als JanD ben ik wel benieuwd welk merk en type tv-ontvanger je hebt? En kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je een seintje geeft hier zo gauw je ze ingevuld hebt, dan helpen wij je graag verder.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @debtest , wat je opnoemt is het modem, wat is het merk/type van je TV-decoder, een Motorola soms?

Als dat zo is kan een moderator deze voor je omruilen, wacht zijn/haar reactie even af.

 

 

Ik wil Netflix kijken via jullie  ik heb een experiabox V10 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @David2020, welkom op ons forum! 

Geen probleem, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm binnen enkele werkdagen en kan je huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Veel kijkplezier gewenst!

Hier ook een haperende Motorola VIP1853 zonder Netflix. Kan deze voor een nieuwe exemplaar worden geruild? Dank alvast!

Reputatie 8
Badge +11

@Ellen1988 Super, dankjewel! De tv-ontvanger en afstandsbediening komen zo snel mogelijk jouw kant op, je ontvangt ze binnen enkele werkdagen thuis :slight_smile:

Reageer