beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1275 reacties
  • 78668 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1275 reacties

Hoi rich1236, welkom op het forum. Ik heb een nieuwe ontvanger voor je besteld. Op je ontvanger met het serienummer eindigend op 551 kan je al Netflix kijken. Kan je mij vertellen wat er dan gebeurt?

Hallo Sophie, de ontvanger is naar je onderweg. Veel kijkplezier alvast!

Wieger,

551 doet het inderdaad. Ik moest nog iets accepteren en nu doet hij het. Top bedankt!
Badge
Top dank je wel
Hoi,

Wij hebben ook een Motorola VIP 1853 en zouden graag Netflix kunnen kijken! :)
Alvast bedankt voor uw antwoord!
Hoi,

Ik heb een Motorola ontvanger en wil graag Netflix kijken. Kan ik een andere ontvanger krijgen?

Alvast bedankt!
Ik heb geen netflix bij meer tv en wij hebben een arcadyon hmb2260 modem.
Graag willen wij netflix gebruiken.

Alvast dank!
Ik heb een VIP1853 kastje. Kan ik de Netflix app gebruiken?
En zo niet, kan ik dan een andere ontvanger krijgen?
Hallo, ik heb een Motorola 1963 ontvanger maar zou graag een nieuwe ontvanger toegestuurd krijgen zodat ik Netflix via MeerTV kan kijken.

Alvast bedankt!
Goedemiddag.

Wij hebben de Motorola VIP 1853 en willen graag gebruik maken van onze Netflix account. Alleen de huidige ontvanger ondersteund dit niet.

Kan deze omgeruild worden?
Ook hier willen we graag Netflix kijken maar hebben een Motorola kastje vip 1853.
Kunt u hem omruil voor ons?

Bij voorbaat dank

Groetjes hellen waterman

Alvast dank!

Hij hoort bij de hmb2260 bij de apps in meertv te staan.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/interactieve-tv/meer-tv.htm
Ik heb een Motorola en wil ook graag een Netflix abonnement afsluiten. Dit gaat niet ivm mijn huidige tv ontvanger. Graag ontvang ik een nieuwe ontvanger waarbij dit wel mogelijk is.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
@VersteegSlits De ontvanger is besteld
@ingeborg1983 Netflix komt eraan!
@robster met een HMB2260 kan je al Netflix kijken. In het menu moet je dan wel even naar de MeerTV optie gaan.
@nicolien, de ontvanger is onderweg naar je!
@marnixss ook voor jou is Netflix niet meer ver weg
@mb.bakker de ontvanger met MeerTV komt snel naar je toe
@hellen waterman heb hem besteld voor je
@Sbuiteman binnenkort kan je genieten van Netflix
Reputatie 3
Badge +2

Alvast dank!

Hij hoort bij de hmb2260 bij de apps in meertv te staan.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/interactieve-tv/meer-tv.htm

of door kanaal 200 te kiezen, zo doe ik het altijd.
Ik heb een motorola vip 1853 en wil graag netflix kijken via meertv
Ik heb al 5 jaar dezelfde tv ontvanger maar wil graag netflix kijken op mijn tv.. kunnen jullie me hierbij helpen?😀
Reputatie 7
Badge +7
@Freewilly2001 volgens mijn gegevens heb je ook een Arcadyan ontvanger met een serienummer eindigend op 303. Heb je daar al geprobeerd Netflix mee te kijken?
@Simone van der Wel Ik heb je daar al bij geholpen. Een ontvanger mét meerTV voor Netflix is onderweg.
@wieger, we hebben inderdaad 2 mediaboxen voor 2 tvs. Op de nieuwe arcadyan boven in de slaapkamer kunnen we idd netflix kijken maar beneden op de motorola gaat dat niet. Groet wilma
Reputatie 7
Badge +7
Hey Wilma, dan is het me duidelijk. Dan ga ik nog de Motorola voor je vervangen! 🙂
Goedendag. Ook wij zouden graag een nieuwe ontvanger willen zodat we youtube en netflix kunnen kijken. Hoor graag van u.
Graag ontvang ik ook een nieuwe tv ontvanger. Ik heb nu een motorola en helaas geen netflix. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +7
Welkom op het forum @A.jonkman en @JJslagter!

@A.Jonkman; de nieuwe ontvanger komt je kant op.
@JJslagter; wil je mij je 06-nummer nog toesturen in een privébericht? Dan heb ik alle gegevens compleet en kan ik jouw ontvanger ook vervangen.
Badge
Ik zou graag een ontvanger willen ontvangen om netflix te kijken, alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Tjep82, ik heb twee ontvanger met MeerTV netflix voor je besteld, je betaalt bij ons namelijk voor twee ontvangers. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op. Als je toch wilt afzien van een van de ontvangers, dan kunnen wij dit naderhand nog voor je aanpassen.
Reputatie 6
Badge +7
@JJslagter; ook jouw nieuwe ontvanger is onderweg naar je inmiddels 🙂.
Goedemorgen, Wij hebben hier thuis 2 Motorola VIP 1853 ontvangers en zouden ook graag Netflix willen kunnen kijken hiermee. Kunnen deze worden omgeruild?

Alvast bedankt

Reageer