beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

Toon het eerste bericht

663 reacties

Ik wil graag netflix kijken maar Ik heb een motorola VIP1853 als tv ontvanger.
Kan ik ook een nieuwe ontvanger ontvangen?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +13
@Mvi en Mirjam, de ontvanger komt eraan!
Hallo, wij hebben ook een Motorola vip1853, Kunnen wij ook een nieuwe ontvanger ontvangen?

Dank!
Reputatie 5
Badge +12
Hoi rvduuren, dat kan zeker 🙂. Goed dat je ons forum gevonden hebt hiervoor. Zojuist heb ik een nieuwe ontvanger voor je besteld en die komt je kant op.
Graag hulp gevraagd bij Netflix willen kijken bij Motorola tv ontvanger?
Gr S.
Reputatie 5
Badge +12
Er komt een nieuwe ontvanger je kant op @delageus. Alvast veel plezier met Netflix kijken!
Hallo,

Ik heb 1 Motorola VIP 1853 die ik graag wil omruilen ivm. het ontbreken van de netflix app.

Alvast bedankt!
Adres staat in het profiel genoteerd.
Reputatie 1
Ik heb 1 Motorola VIP 1853 graag omruilen.
Gr.
Ruud
Reputatie 1
Wieger - Telfort schreef:

@NWA1, komt eraan die nieuwe ontvanger
@Scissors, zie de reactie van GJC. Weet je zo voldoende?
@Mara, de ontvanger is besteld!
@D. Quichotte, binnenkort kan je Netflixen. PostNL levert de ontvanger snel af
@Alfred Jodukus Kwak, ze komen eraan je nieuwe ontvangers.

Hoi Wieger,

Dank!
Reputatie 1
Wieger - Telfort schreef:

@NWA1, komt eraan die nieuwe ontvanger
@Scissors, zie de reactie van GJC. Weet je zo voldoende?
@Mara, de ontvanger is besteld!
@D. Quichotte, binnenkort kan je Netflixen. PostNL levert de ontvanger snel af
@Alfred Jodukus Kwak, ze komen eraan je nieuwe ontvangers.

Beste Wieger,

Ontvangers ontvangen! Hartelijk dank voor de moeite.
Hallo. Ik heb 1 VIP1853 die ik graag zou omruilen voor een tuner met Netflix mogelijkheid. Zit er bij de tuner ook een nieuwe afstandsbediening? Bij onze remote reageren sommige knoppen steeds slechter.
Hallo,
Ik krijg ook geen Netflix app in het menu "meer tv". Moet ik nu ook een andere ontvanger?
Heb mijn klantnummer in mijn profiel ingevuld.
Gr. Marlo.
Reputatie 5
Badge +12
@davidhu en @Marlo; beiden welkom op het forum. Voor jullie allebei heb ik een nieuwe ontvanger aangevraagd zodat jullie Netflix kunnen kijken via de tv ontvanger.
Hallo Cindy,

4 dagen geleden heb ik een aanvraag voor een nieuwe ontvanger geplaatst ivm. het niet kunnen kijken naar netflix.
Zou ik alsnog een kunnen krijgen?
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Geert, het berichtje is ons ontschoten. Sorry hiervoor. :8

De ontvanger komt er nu aan. Hopelijk heb je hem net voor het weekend binnen. 🙂
MirjamV schreef:

Ik wil graag netflix kijken maar Ik heb een motorola VIP1853 als tv ontvanger.
Kan ik ook een nieuwe ontvanger ontvangen?

Alvast bedankt!

Ik heb geen idee hoe ik een reactie kan plaatsen dus probeer het op deze manier even. Het is exact dezelfde vraag die Mirjam heeft.
Mvgr, tamara
Reputatie 7
Badge +13
Hey Tamara, ik zag ook je privébericht. Het komt in orde. De ontvanger is besteld en komt jullie kant op. Kan je snel samen met je vriend genieten van Netflix! 🙂 Fijn weekend!
Cindy - Telfort schreef:

@davidhu en @Marlo; beiden welkom op het forum. Voor jullie allebei heb ik een nieuwe ontvanger aangevraagd zodat jullie Netflix kunnen kijken via de tv ontvanger.

Heb hem binnen en aangesloten. Werkt perfect, dankjewel. Moet ik de oude retour te sturen?
Hoi,

Ook ik wil graag mijn Motorola VIP1853 omruilen voor een nieuwe tv ontvanger.

Dank je!
Reputatie 7
Badge +13
@davidhu, wij hebben hem graag retour. Hoe je alles terugstuurt kan je in de link terugvinden.

@Denon Komt in orde. De ontvanger is besteld voor je.
Hallo,
Ik heb netjes een nieuwe ontvanger gekregen, waarvoor ik me ook wil bedanken voor de snelle service,
maar nu kan ik op mijn tweede ontvanger geen programma's meer terugkijken. Zou deze ook vervangen moeten worden?

Gr. Marlo
Reputatie 8
Badge +16
@Marlo,

Graag gedaan!
Het is de bedoeling dat de tweede TV-ontvanger terug wordt gestuurd.
Er is namelijk maar 1 TV-stream actief dus je kunt gebruikmaken van 1 TV-ontvanger.
Op onderstaande link vind je de retoursinstructies. Bij voorbaat dank!

Modems en andere apparatuur terugsturen
Cindy - Telfort schreef:

Bedankt voor je bericht @Nikkivdmeijden. Er komen 2 nieuwe ontvangers je kant op. Alvast veel plezier met Netflix kijken!

Ik heb de ontvangers nog niet ontvangen. Klopt dit of gaat er wat mis?
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Nikki, dat zou al wel moeten, dus goed dat je aan de bel trekt. Ik zorg dat je de ontvangers alsnog ontvangt. Excuses voor het ongemak! Wil je het laten weten zodra je ze ontvangen hebt? Dat is meestal binnen 2 werkdagen.
Cindy - Telfort schreef:

Hoi Nikki, dat zou al wel moeten, dus goed dat je aan de bel trekt. Ik zorg dat je de ontvangers alsnog ontvangt. Excuses voor het ongemak! Wil je het laten weten zodra je ze ontvangen hebt? Dat is meestal binnen 2 werkdagen.

ja had al een privebericht gedaan. Maar daar kreeg ik geen reactie op. Dus denk doe het maar even zo. Ja ik laat het weten

Reageer