beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1169 reacties
  • 75971 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1169 reacties

@D. Schunselaar, @KeWo, @Mandy.Hoek08,

Een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvangen jullie binnen enkele werkdagen.

Wordt deze TV-ontvanger ook kosteloos klaargemaakt voor verzending of zitten hier nog kosten aan verbonden?? Dit wil ik graag weten alvorens u deze tv-ontvanger opstuurt.

Met vriendelijke groeten
Mandy vd Hoek
@D. Schunselaar, @KeWo, @Mandy.Hoek08,

Een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvangen jullie binnen enkele werkdagen.

Wordt deze TV-ontvanger ook kosteloos klaargemaakt voor verzending of zitten hier nog kosten aan verbonden?? Dit wil ik graag weten alvorens u deze tv-ontvanger opstuurt.

Met vriendelijke groeten
Mandy vd Hoek

Deze vervanging gebeurt kosteloos. Ook de verzending. En de oude ontvangers kan je ook port vrij terug sturen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 7
Badge +7
@elly_liauw, de ontvanger komt je kant op!
@Mandy, er is al een ontvanger voor je besteld. Die is inderdaad kosteloo, zoals nelly jacoba aangeeft.
Ik heb een Motorola VIP1963 en kan idd niet de Netflix app gebruiken. Tevens is de Motorola ook heel traag qua bediening en de software opnieuw laden helpt ook niet. Graag een andere ontvanger die wel de Netflix app kan starten.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ingz1960, bedankt voor je berichtje. Een ontvanger is onderweg naar je. 🙂
Hallo ik heb een motorola vip 1963
Kan die omgeruild worden zodat we netflix kunnen kijken.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +7
Dat kan zeker, reginloa63. De ontvanger heb ik voor je besteld. Straks kan je lekker genieten van Orange is the New Black en House of Cards via je TV ontvanger.
Wij willen graag netflix maar wij hebben niet de juiste tv ontvangers? Hoe kunnen we dit oplossen?

De Struikjes
Hoi Ingz1960, bedankt voor je berichtje. Een ontvanger is onderweg naar je. :)

Top, dank je wel voor je snelle reactie.
Beste Telfort,

Is het mogelijk om Netflix toegang te krijgen?
We hebben nog een oude vip receiver van motorola.

Gegevens verwijderd in verband met privacy
Goedemiddag, hier hetzelfde. 2x Motorola 1853 ontvangers en zou graag Netflix willen kijken met een nieuwe ontvanger!
Hallo, ik heb een Motorola TV ontvanger, zou graag een nieuwe ontvangen zodat ik ook Netflix via Meer TV kan kijken.
Hallo Telfort

Is het mogelijk om Netflix toegang te krijgen?
We hebben nog een oude vip receiver van motorola.

Arjan Bouman
Goedendag,

Ik wil graag netflix kijken via meer TV maar dat gaat niet.

Ik heb hier namelijk een Motorola (VIP1853) als TV ontvanger.

Graag zie ik jullie oplossing tegemoet.

Gr. Marianne
Badge +13

Hoe kan ik een nieuwe tv-ontvanger aanvragen?
Vul je klantnummer of postcode en huisnummer in in je profiel en plaats hieronder een bericht. Om het overzichtelijk te houden, vragen we je om geen nieuw topic te starten en geen privébericht te versturen.

Hoe vul ik mijn klantnummer in?
Klik rechtsboven op je gebruikersnaam, vul je klantnummer in bij 'Wat is je klantnummer?' en klik op 'Opslaan'.

f5da81a1-99b5-4fe7-884a-2b4d0b0320cf.gif

Wanneer ontvang ik een nieuwe tv-ontvanger?
Dit duurt enkele werkdagen.

Goedenavond,

Ik heb 2 Motorola tv ontvangers, maar zou graag via meer TV netflix willen kijken kan ik hiervoor nieuwe tv ontvangers krijgen.
Alvast hartelijk dank,

Vriendelijke groet,
Marion
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marion, de ontvangers komen jouw kant op.
Hoi Marion, de ontvangers komen jouw kant op. Goedenmiddag Wieger,

Zie je reactie op nieuwere aanvragen. Ik vroeg me af of voor mijn vraag ook al wat in gang gezet kan worden.

Hoor het graag je van je!
Netflix werkt niet bij mij , niet via pag. 200 en ook niet via meer tv. Ik heb net een nieuw kastje: ARRIS VIP2952
Softwareversie: 7.1.35_5
Ik krijg een zwart beeld bij meer tv en hij reageert niet bij pag. 200.
Overigens werkt Netflix wel via de app op mijn TV zelf en op mijn computer.....dus daar ligt het niet aan.

Suggesties?
Hoi Marion, de ontvangers komen jouw kant op. Goedenmiddag Wieger,

Zie je reactie op nieuwere aanvragen. Ik vroeg me af of voor mijn vraag ook al wat in gang gezet kan worden.

Hoor het graag je van je!

Inmiddels al gelukt via de klantenservice.
Hallo,

Ik zou graag via mijn TV netflix kijken, maar ik heb een Motorola VIP1853.

Kan ik hiervoor een nieuwe ontvanger krijgen ?

Groeten
Hallo,

Ik heb twee ontvangers. Een Motorola VIP 1853 en een Motorola 1963. Graag zou ik beide wilen vervangen.

Groet, Roland
Reputatie 8
Badge +7
@TomV073,

Fijn dat het is gelukt en bedankt voor het melden.

@Fschippers,

Graag de software van de TV-ontvanger verwijderen en opnieuw installeren.
Laat je even weten als het is gelukt.

@DvO, Scissors,

Binnen enkele dagen ontvangen jullie de nieuwe TV-ontvangers.
Beste Telfort,

Ook wij hebben twee motorola ontvangers en willen graag de netflix app gebruiken.

Alvast bedankt.
Beste Telfort,

Ook wij hebben twee motorola ontvangers en willen graag de netflix app gebruiken.

Alvast bedankt.

Sorry, wij hebben er één waarop het wel werkt en één motorola VIP 1853 waarop het niet werkt.

Reageer