beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1194 reacties
  • 76744 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1194 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Patrick en Joke. kunnen jullie je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan kunnen wij de ontvangers bestellen voor jullie.
Hallo Telfort,

Ook ik zou mijn Motorola Vip1853 graag willen omruilen voor een nieuwe ontvanger.

Met vriendelijke groet,
Josje Mastenbroek
Ik heb nog een Motorola 1853 ontvanger waar geen Netflix op zit. Deze wil ik graag laten vervangen.
Reputatie 1
Beste telfort,wij zouden graag gebruik willen maken van de netflix app.bvd E Kin
Reputatie 8
Badge +16
@JosjeMastenbroek, @Ellen07,

Een nieuwe TV-ontvanger waarop Netflix beschikbaar is wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvangen jullie binnen enkele dagen.
Dag Telfort,

Ik heb 2x de Motorola VIP1853 en zou deze graag willen vervangen om Netflix te ontvangen.
Alvast bedankt.

Groet, Mischa
Reputatie 8
Badge +16
@mmcveen,

Deze week ontvang je twee nieuwe TV-ontvangers waarop je Netflix kunt ontvangen. 🙂
Hoi ik heb een Motorola tv ontvanger maar wil Netflix kunnen kijken en moest daarvoor hier reageren
Reputatie 6
Badge +7
Goed om je hier te zien @JWV70. De nieuwe ontvanger komt je kant op. Door Kerstmis kan het iets langer duren. Fijne dagen gewenst!
Wij hebben 2 ontvangers. Kunnen er gelijk 2 verstuurd worden?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JWV70, ik zie 1 ontvanger aangemeld, vandaar dat ik er 1 heb toegestuurd. Doen beide ontvangers het helemaal goed die je hebt? Ik stuur je zo een privébericht toe met hierin het serienummer van de ontvanger die je kunt als eerste kunt vervangen en wil je vragen om mij het andere serienummer toe te sturen. Doordat er 1 ontvanger onderweg is, kan ik nu geen 2e voor je aanvragen. Dat kan wel zodra je de ontvanger hebt en die order is afgerond. Ze komen niet in 1 keer, maar het kan wel 🙂.
Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in dit topic een bericht. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.

Zwarte afstandsbediening
Als je gebruik maakt van een zwarte afstandsbediening dan heb je een Amino TV-ontvanger. Het is niet mogelijk om deze om te ruilen voor een TV-ontvanger met Netflix via Méér TV. Om hiervoor toch in aanmerking te komen is het noodzakelijk om over te stappen naar het nieuwe glasvezel abonnement. Voor meer informatie zie onderstaande link.

[Tips van Telfort] Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement

Ik heb een motorola 1853 en zou graag netflix wilken kijken
Hallo,

Wij hebben twee maal een Motorola VIP 1853 ontvanger waar wij graag Netflix op zouden willen hebben.

Groeten,

Fam. Dijkstra
Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in dit topic een bericht. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.

Zwarte afstandsbediening
Als je gebruik maakt van een zwarte afstandsbediening dan heb je een Amino TV-ontvanger. Het is niet mogelijk om deze om te ruilen voor een TV-ontvanger met Netflix via Méér TV. Om hiervoor toch in aanmerking te komen is het noodzakelijk om over te stappen naar het nieuwe glasvezel abonnement. Voor meer informatie zie onderstaande link.

[Tips van Telfort] Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement
Hi Jürgen , kan je mij helpen op mijn moterola vind ik met mijn witte ab geen Netflix bij meer tv
Hoi,

Ik heb een Motorola VIP 1853 ontvanger, maar ik wil graag Netflix kunnen kijken.
Kunnen jullie een nieuwe tv-ontvanger opsturen waarmee dit kan?

Alvast bedankt!
Postcode en klantnummer staan in mijn profiel , hoor graag van je wat ik verder moet doen
Badge
Hoi,

Ik heb een Motorola VIP 1853 die ik graag wil omruilen.
klantnummer in profiel.

Groet,
Hilco
Goedemiddag,

Ook ik heb een Motorola VIP 1853 zonder Netflix in Méértv
die ik dus graag zou willen omruilen.

Mvrgr,
D. Niemeijer
Reputatie 7
Badge +7
@Paarsblauwer, de ontvanger komt eraan.
@hgh.dijkstra de ontvangers worden omgeruild.
@Barteld, de ontvanger is besteld.
@lmverhoef, binnenkort kan je genieten van Netflix! :)
@lathouder, nog even volhouden. De ontvanger is onderweg!
@D. Niemeijer ook voor jou is de ontvanger besteld.

Fijne jaarwisseling en veel kijkplezier gewenst!
goedendag,

wij hebben 2 Motorola VIP1853 kastjes zonder Netflix, we zouden deze graag omgeruild zien.

groeten wilco
Reputatie 4
Badge +6
@wilco1990, ik heb zojuist twee tv-ontvangers geschikt voor Netflix voor je besteld 😳. Veel plezier ermee alvast!
Beste telfort,
We hebben een Motorola ontvanger, graag willen we netflix kijken.

Groeten Gerda
ik heb 2 oudere tv ontvangers waar ik graag netflix op wil bekijken maar wat niet wil.
Goede avond,
Ik heb 1 Motorola VIP1853.
Graag zou ik een nieuwe ontvanger toegestuurd krijgen.
groet
Jeroen

Reageer