beantwoord

Homeplugs + decoder is nog niet binnen.

• 3 mei 2013
  • 1 reactie
  • 1502 keer bekeken

Bijna een week geleden heb ik op ´Mijn Telfort´ aangegeven dat ik een 2e tv decoder wil hebben voor interactieve tv. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Hoe lang duurt dit nog? Daarnaast wil ik graag homeplugs voor draadloos netwerk, maar ik kan deze niet op jullie site vinden om het te bestellen. Ik vind dit echt omslachtig, omdat ik via een forum moet achterhalen hoe je aan de homeplugs komt.

Hoe kan ik de homeplugs bestellen en wat zijn de prijzen? Ik heb ze nodig voor 2 tv's.
icon

Beste antwoord door Jeroen 6 mei 2013, 16:01

@rbiharie,

De tweede TV ontvanger zal je in de loop van deze week waarschijnlijk ontvangen, het signaal voor de tweede ontvanger wordt opgeleverd op 13-5-2013. Als je een draadloze verbindingsset wil bestellen raad ik je aan even te bellen met de klantenservice, dit had via Mijn Telfort gekund echter nu niet meer omdat er al een bestelling loopt. Wellicht hebben mijn collega's van de klantenservice hier wel een oplossing voor.

Jeroen
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +1
@rbiharie,

De tweede TV ontvanger zal je in de loop van deze week waarschijnlijk ontvangen, het signaal voor de tweede ontvanger wordt opgeleverd op 13-5-2013. Als je een draadloze verbindingsset wil bestellen raad ik je aan even te bellen met de klantenservice, dit had via Mijn Telfort gekund echter nu niet meer omdat er al een bestelling loopt. Wellicht hebben mijn collega's van de klantenservice hier wel een oplossing voor.

Jeroen

Reageer