Hoeveel Amino's maximaal?

• 27 februari 2014
  • 4 reacties
  • 1314 keer bekeken

Reputatie 1
Op dit moment zijn er drie Amino's (140) aangesloten op mijn verbinding. Ik wil er echter graag nog één bijplaatsen aangezien er een tv bijkomt.
Is dit mogelijk met mijn verbinding (50/50) of zal ik een snellere verbinding moeten nemen? De Amino's staan eigenlijk nooit allemaal tegelijk aan, en heb tot nu toe nooit last van het wegvallen van de verbinding als er toevallig meerdere gelijk aanstaan en er stevig gedownload wordt.
Is het daarnaast mogelijk om een andere Amino beneden te plaatsen (540 ipv 140). Op dit moment staat er één beneden en de andere twee boven op de slaapkamers.

Graag jullie tips, ideeën of andere oplossingen.
Alvast bedankt!!

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Voor de glasvezelverbinding is dit geen enkel probleem, bandbreedte genoeg zoals je zelf ook al aangeeft.
Ik weet alleen niet of je een 4e ontvanger kan huren, er is een beperking op het aantal te huren ontvangers denk ik... ?!
Reputatie 1
het lijkt me dat dit geen probleem moet zijn, het enige is dat wanneer ze allemaal tegelijk aan staan de switch die ertussen zit misschien af en toe een hikje kan geven maar dat lijkt me alleen in de uiterste gevallen, heb je er een 100/100 switch tussen zitten of een gigabyte switch?
Reputatie 4
Badge +3
Op dit moment zijn er drie Amino's (140) aangesloten op mijn verbinding. Ik wil er echter graag nog één bijplaatsen aangezien er een tv bijkomt.
Is dit mogelijk met mijn verbinding (50/50) of zal ik een snellere verbinding moeten nemen? De Amino's staan eigenlijk nooit allemaal tegelijk aan, en heb tot nu toe nooit last van het wegvallen van de verbinding als er toevallig meerdere gelijk aanstaan en er stevig gedownload wordt.
Is het daarnaast mogelijk om een andere Amino beneden te plaatsen (540 ipv 140). Op dit moment staat er één beneden en de andere twee boven op de slaapkamers.

Graag jullie tips, ideeën of andere oplossingen.
Alvast bedankt!!

Welkom op ons forum!

Je kunt maximaal 3 Animo's aansluiten op de verbinding (2 x een Animo 140 én maximaal 1 x Animo 540). Het is dus nog niet mogelijk om een 4e televisie aan te sluiten.

Henk
Reputatie 1
Bedankt voor de reacties!
Er zit dus niks anders op dan de tv analoog aan te sluiten (via de oude Humax van Ziggo...)

Reageer