beantwoord

Hoe Videoland te kijken via ontvanger

• 8 februari 2019
  • 10 reacties
  • 13780 keer bekeken

Op mijn tv kon ik eerst netflix en videoland kijken. Nu is Videoland vervangen door Youtube. Is er als nog een mogelijkheid om Videoland via de tv te kijken?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Melanie vg 13 februari 2019, 22:19

Bedankt voor de antwoorden. Denk dat toen ik Videoland als zender had, dit bij Ziggo was, haha. Helaas geen Videoland bij On Demand. Intussen is het Fifi probleem opgelost. Dus dan maar even een laptop aansluiten op de tv. Resetten ga ik nog even proberen. Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
Bekijk reactie

10 reacties

Voor de duidelijkheid het gaat om het kijken op een Smart tv zelf of via de TV ontvanger?
Als dit lijkt te zijn 'vervangen' dan zal je huidige tv de vernieuwde Videoland app niet meer ondersteunen, anders zal je in het apps menu op je televisie op zoek moeten naar de nieuwe app een witte V op een zwarte ondergrond.

De TV ontvangers hebben nooit een eigen Videoland app gebruikt hier ga je via het menu On demand naar toe wat alleen zichtbaar is als je dit als extra pakket afneemt.
Helaas geen smart tv en slechte wifi maar wel een telfortontvanger boven. Vandaar mijn vraag. Bedankt voor het meedenken.
Heb je Videoland in het menu On demand terug kunnen vinden?
Anders kan het nodig zijn de tv ontvanger volledig te resetten
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Melanie vg, welkom bij ons op het Forum, Een app voor Videoland hebben wij nooit gehad. Als je het Videolandpakkket via ons afneemt kan je deze kijken via On Demand zoals Galdor al aangeeft. Is dat het geval? Anders wil ik nog graag eens meekijken, zou je daarvoor jouw postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel?

Ik lees ook nog dat je slechte WiFi ervaart. Dat is niet fijn, heb je daarvoor de tips op de website al eens doorgenomen? Merk je daarna verbetering?
Reputatie 1
Badge
Hoi @Melanie vg, welkom bij ons op het Forum, Een app voor Videoland hebben wij nooit gehad. Als je het Videolandpakkket via ons afneemt kan je deze kijken via On Demand zoals Galdor al aangeeft. Is dat het geval? Anders wil ik nog graag eens meekijken, zou je daarvoor jouw postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel?

Ik lees ook nog dat je slechte WiFi ervaart. Dat is niet fijn, heb je daarvoor de tips op de website al eens doorgenomen? Merk je daarna verbetering?

Blijf het vreemd vinden waarom wel netfix en geen videoland in menu zonder abbo telfort...

Zkeer weer met licenties temaken ?
@Fiberdordrecht afspraken uit het verleden. De OTT mogelijkheid is er pas na de wijziging van Bridge naar RoutedTV in de oudere TV ontvangers zo ook de Amino's kon je al Videoland via de providers afnemen. Bij Ziggo ging het zover ik goed op de hoogte ben altijd al anders.

Het komt er nu dus op neer dat KPN met RTL in overleg moet om dit anders door te geven.
Reputatie 8
Badge +11
Dit heeft inderdaad met licenties te maken. Dit is de manier hoe Videoland afgenomen kan worden. Of dit nog gaat veranderen, dat durf ik niet te zeggen.
Bedankt voor de antwoorden. Denk dat toen ik Videoland als zender had, dit bij Ziggo was, haha. Helaas geen Videoland bij On Demand. Intussen is het Fifi probleem opgelost. Dus dan maar even een laptop aansluiten op de tv. Resetten ga ik nog even proberen. Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
@Melanie vg als ik je nu goed begrijp heb je geen Videoland via Telfort dan zou je dit zoals aangegeven kunnen vinden.
Je zou inderdaad via een laptop of tablet gewoon toegang tot Videoland moeten hebben. Als je in je Ziggo periode daar een abonnement op Videoland hebt afgesloten. Ik vind zojuist dat het bij Ziggo kanaal 151 is. Bij Telfort geven 200en 201 Netflix en Youtube door.
Reputatie 8
Badge +11
Top dat je de oplossing hebt gevonden @Melanie vg. Ik begrijp inderdaad dat je Videoland niet via ons hebt, maar via Videoland zelf, dan kan je het inderdaad niet via de ontvanger onder Demand vinden.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer