Hoe moeilijk kan het zijn??

• 6 november 2012
  • 0 reacties
  • 1227 keer bekeken

Na lang wikken en wegen overgestapt naar Telfort. Na allerlei opleveringsperikelen lijkt Telfort ook nog eens moeite te hebben met een goede dienstverlening.
Mijn Digitenne abo zou automatisch overgaan naar een gratis abo, helaas.....
Na herhaaldelijk contact nog steeds geen oplossing. Telfort verwijst naar moeder KPN, KPN verwijst naar Telfort. Dit laatste lijkt mij ook het meest logisch daar ik een contract met Telfort heb.

Lezen schijnt ook niet het sterkste punt te zijn van de klantenservice. Na ruim 2 weken wachten krijg ik een antwoord wat totaal niet een antwoord op de door mij gestelde vragen is!

Zie onderstaande mailcorrespondentie:

Geachte heer ......,

Op 25-10-2012 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uiteraard streven wij ernaar om alle vragen snel en goed te beantwoorden. Helaas zijn wij wegens onvoorziene drukte tot op dit moment nog niet in staat geweest om uw vraag te beantwoorden.

Wij betreuren dit ten zeerste en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Indien de tenaamstelling bij KPN Digitenne overeenkomt met de tenaamstelling bij Telfort kunt u Digitenne met korting ontvangen, waarbij u uiteindelijk 4,- per maand gaat betalen. Wij raden u aan om contact met Digitenne op te nemen om dit met hun te bespreken. U kunt Digitenne bereiken op telefoonnummer 0800 0402.

Wij hopen u hier voldoende mee geinformeerd te hebben.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice internet

----Origineel bericht------
ontvangen van:

Ik ben overgestpt naar telfort internet, bellen en digitale tv. Mijn digitenne abonnement zou worden omgezet naar een gratis abonnement. Nu heeft KPN het abo-bedrag vandaag gewoon geincaseerd. Hoe nu verder? Wordt het door telfort vergoed? Krijg ik het teruggestort van kpn?
----------------

Uiteraard verwijst KPN wederom naar Telfort.

TElfort Webcare, ik verwacht een reactie en oplossing op mijn problemen met jullie. Ik heb er nu wel heel veel tijd en energie in moeten steken om vervolgens tot de conclussie te komen dat jullie er kennelijk niets aan en mee doen. Ik zal derhalve dan ook de digitennekosten in mindering brengen op mijn rekening van Telfort tot jullie het hebben opgelost en jullie beloftes ook nakomen.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer