beantwoord

Hoe los ik foutcode F12 op mijn TV ontvanger op?

• 14 januari 2018
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

bij het aan zetten van onze tv ontvanger ( motorola ) krijgen we gelijk f 12 op het display en geen tv .
we hebben het modem al gerest , en de ontvanger recht streeks met kabel van af modem aangesloten
het blijft staan op F12 . de ontvanger kunnen we ook niet op nieuw installeren .denk dat dat de ontvanger kapot is kunnen we hier een nieuwe voor op gestuurd krijgen .we horen graag van jullie
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 januari 2018, 20:47

Hoi hiltje, als het probleem ook bij je kennissen speelt, dan is het heel erg aannemelijk dat je ontvanger kapot is. Daarom heb ik een vervangende ontvanger voor je besteld.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Voer via onderstaande link beide opties indien mogelijk uit

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi hiltje, welkom op het forum. Wat lastig dat je de F12 foutcode op je TV ontvanger ziet. Dat geeft aan dat de ontvanger niet kan verbinden met je Experiabox. Dat kan komen doordat de poort op je modem defect is, je netwerkkabel niet goed aangesloten is of je TV ontvanger kapot is. Zou je nog eens kunnen kijken of je met de kabel in een andere poort van het modem werkt? Zo niet, dan vervang ik de TV ontvanger voor je.
heb nu de kabel gewisseld met andere poort en het blijft gelijk. vervolgens ben ik bij kennissen geweest en geprobeerd maar dit werkt ook niet .blijft f12 en kan hem niet ressetten lijkt met toch dat de ontvanger kapot is .
Hallo @hiltje

Je kunt je klantnummer beter in je eigen profiel zetten en niet op dit openbare Forum.

Misschien heb je dit al geprobeerd maar heb je het modem al eens gereset?
Nu weet ik al die codes niet, maar hier heeft dit wel eens geholpen met een tv storing.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi hiltje, als het probleem ook bij je kennissen speelt, dan is het heel erg aannemelijk dat je ontvanger kapot is. Daarom heb ik een vervangende ontvanger voor je besteld.
dank u wel zie hem graag komen

Reageer