beantwoord

Hoe kom ik aan mijn gegevens voor iptv?

• 9 oktober 2012
  • 10 reacties
  • 2128 keer bekeken

Hallo,
ik heb vandaag het pakket gehad om 2x iptv aan te sluiten maar ik heb geen abbo en pinocde brief gehad.
Waar kan ik dit vinden ?

groet Marcel
icon

Beste antwoord door Jeroen 10 oktober 2012, 17:04

@MarcelH,

Welkom op het forum! Na controle van een aantal gegevens kan ik u het abonneenummer en pincode verstrekken. Als u mij nogmaals uw naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer via een privébericht kenbaar maakt kan ik u de gegevens via een privébericht doorgeven.

Jeroen
Bekijk reactie

10 reacties

Badge +1
@MarcelH,

Welkom op het forum! Na controle van een aantal gegevens kan ik u het abonneenummer en pincode verstrekken. Als u mij nogmaals uw naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer via een privébericht kenbaar maakt kan ik u de gegevens via een privébericht doorgeven.

Jeroen
Ik heb 2 dagen later alles binnen gehad .
Ik had gewoon weer te veel haast .
op de 16de is het ingegaan  iptv en ik ben een Caaaldigitaal overstapper maar het hd ziet er prima uit ! ( vanaf 701)

De moderator heeft me keurig een antwoord terug gegeven waarvoor dank !

Erg tevreden met iptv !
Ik heb het zelfde, heb alles binnen gekregen maar mis nog de codes. 
Ik heb het zelfde, heb alles binnen gekregen maar mis nog de codes. 

Hoi ja je moet even geduld hebben als de brief komt staat daar de datum in wanneer het opgeleverd word.
je kan niet eerder beginnen met iptv .
De brieven komen en daar staat de oplever datum in.
Inmiddels heb ik het nu 2 maanden en gewoon heel goed product via vdsl.
Adsl liet in het verleden te wensen over maar ik woon 1075 km van de centrale ( volgens telfort 1,5km klopt dus niet.
heb 30 / 3 haal ook ruim 30 / 3 !
Badge
@dave_e

Welkom op het forum! Wanneer je mij jouw postcode en huisnummer in een privébericht stuurt zal ik voor je kijken wat het abonneenummer en de pincode zijn.

Jelmer

Waar vind ik nu echt mijn abonnementnummer. Met de instruktie op de site kom ik er niet, wst ik ook probeer. Het lijkt of de instructie niet (meer) klopt met de werkelikkheid. Ik heb inmiddels alle tabs geopend maar ik kom er niet achter.

Klantnummer geprobeert te combineren met 2000000 maar dat is het kennelijk ook niet.

HELP!!!!

Mijn Telfort- Thuis- Instellingen - TV pincodes.

En dat is niet te vinden dus (tv pincodes)

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Hesselmann , dat kun je in Mijn Telfort terugvinden.

In de rubriek thuis, instellngen, tv pincodes.

En dat is niet te vinden dus (tv pincodes)

Neem je wel TV af een andere plek is in de TV ontvanger zelf Menu Instellingen Systeem.

Ik ben er inmiddels achter maar het staat ook niet erg duidelijk op jullie site / via de app. Als daar een verwijzing naar de site had gestaan had dit een hopp ergernis gescheeld.

In ieder geval bedankt

Reageer