beantwoord

Hoe kan ik onze (tweede) tv-ontvanger omruilen voor een type die wel Netflix ondersteunt?

• 18 mei 2020
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Reputatie 1

Wij hebben 2 TV-ontvangers. Een van deze is een Motorola VP1853. Via dit kastje kunnen wij geen YouTube en Netflix gebruiken, terwijl dit via onze andere ontvanger wel kan (Arcadyan).

Hoe kunnen wij de Motorola ontvanger omruilen voor een exemplaar dat wel de genoemde functionaliteiten ondersteunt?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 mei 2020, 13:11

Hoi @MarkDriebergen, welkom bij ons op het forum. Je hebt de juiste weg daarvoor gevonden, dat kan via mij namelijk :slight_smile:

Ik heb je meteen een vervangende ontvanger toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. De oude kan je naar ons terugsturen. Laat je het weten als je de nieuwe binnen hebt?

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MarkDriebergen, welkom bij ons op het forum. Je hebt de juiste weg daarvoor gevonden, dat kan via mij namelijk :slight_smile:

Ik heb je meteen een vervangende ontvanger toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. De oude kan je naar ons terugsturen. Laat je het weten als je de nieuwe binnen hebt?

Reageer