beantwoord

Hoe kan ik mijn radio aansluiten?

• 3 april 2013
  • 5 reacties
  • 6141 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, mijn stereo staat in de achterkamer en heeft een coaxiale aansluiting. Wil graag via ITV het radio  signaal op mijn stereo, is dit mogelijk?
Heb nu nog het signaal van Stichting Kabelnet Veendam op mijn radio, maar deze moet ik opzeggen vanwege dubbel abonnement.
Dus hoe kan ik het radio signaal op mijn stereo in de achterkamer krijgen. Heb op de Motorola dus geen coax aansluiting.
Al vast bedankt voor de reactie.
Mvg. Joop
icon

Beste antwoord door pruygje 3 april 2013, 13:11

convertertje doet wonderen ;-)

Je kan natuurlijk ook een losse antenne kabel aan je stereo maken om het normale ether signaal op te pikken en op die manier radio te luisteren
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
Dat kan (helaas) niet via een ciaxiaal kabel.

Je kunt wel de Motorola via een (dubbele) tulpkabel aansluiten op de Aux-In van een stereo om op die manier radio te kunnen luisteren.
Reputatie 1
Badge
Hallo pruygje, dat is dus mooi hopeloos, vindt dat Telfort dat wel aan mag geven.
Maar op de Motorola zitten verder geen aansluitingen voor tulp, alleen scart en
optisch, wat nu.

Gr. Joop.
Badge +1
convertertje doet wonderen ;-)

Je kan natuurlijk ook een losse antenne kabel aan je stereo maken om het normale ether signaal op te pikken en op die manier radio te luisteren
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb wel eens verloopjes gezien waarmee je bij een scartkabel het audiosignaal kunt afsplitsen.

Een andere optie is een losse FM-antenne gebruiken voor de belangrijkste radiostations.
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor de goeie tip, dat convertertje heb ik wel, en dan maar hopen dat het werkt.
                                                       Nogmaals bedankt.

Gr. Joop.

Reageer