Hoe in 1 keer Digitenne "gratis" ?

• 3 juni 2012
  • 5 reacties
  • 1907 keer bekeken

Al veel gelezen over de problemen om "gratis" Digitenne geregeld te krijgen.
Ik wil me aanmelden bij Telfort voor Internet en Interactive TV en dan gratis Digitenne maar durf dit bijna niet meer na het lezen van alle berichten over hoe het fout gaat en blijft gaan bij "sommigen" ....
Ook ik ben al sinds diverse jaren abonnee van Digitenne.

Wie heeft goede ervaringen? M.a.w. wat ik moet doen om Digitenne in 1 keer goed "gratis" te krijgen.

5 reacties

Badge
Al veel gelezen over de problemen om "gratis" Digitenne geregeld te krijgen.
Ik wil me aanmelden bij Telfort voor Internet en Interactive TV en dan gratis Digitenne maar durf dit bijna niet meer na het lezen van alle berichten over hoe het fout gaat en blijft gaan bij "sommigen" ....
Ook ik ben al sinds diverse jaren abonnee van Digitenne.

Wie heeft goede ervaringen? M.a.w. wat ik moet doen om Digitenne in 1 keer goed "gratis" te krijgen.

Hier heb ik geen problemen mee gehad (was ook al een aantal jaar Digitenne-klant). Ik heb ervoor gezorgd dat de tenaamstelling (inclusief voorletters) bij Telfort gelijk was als bij Digitenne.
Dank Martijnh82 voor je reactie. Helaas ben je de enige tot nu toe.
Ik heb dan nu toch maar de gevaarlijke stap gemaakt en internet en interactive tv aangevraagd.
In de bestelprocedure staat dat na aanmelding ik van Digitenne een aanbod zal krijgen.
Dat klopt want dat aanbod heb ik gekregen: op mijn adres is geen Digitenne leverbaar!!!!!!
Toch kijk ik al zo'n 5 jaar Digitenne op mijn adres........!
Nu maar hopen dat het t.z.t. na activering toch goed gaat.
Wellicht kan iemand van Webcare hier nog commentaar op geven? Bij voorbaat dank!
Badge +1
2 weken na de aanvraag voor het alles in 1 pakket kreeg ik netjes een brief van digitenne dat ik vanaf nu alleen de huur nog hoef te betalen voor de ontvanger.
Ging bij mij in 1 keer goed dus, als de naam maar bij beide bedrijven hetzelfde is dan gaat het goed.

Greetz,

Niels
Dank Niels,
Ook jij geeft aan gewoon wachten. Dat moet het dan ook bij mij worden want de naamscontrole had ik gelezen. Daarom nog speciaal een keer bij Digitenne de tenaamstelling opgevraagd en precies zo bij Telfort ingevuld in het webformulier. Gelukkig weer iemand die positief gereageerd; komt toch goed lijkt me.
Begin er maar niet aan. Ik heb 6 maanden lang teveel betaald. (9 euro per maand digitenne) Meerdere malen aan beide kanten aangegeven en er is niets aan gedaan. "gaan we voor u uitzoeken" is de standaard reactie, zelfs op dit forum, maar je hoort er niets meer van. Het heeft me 54 euro en twee jaar van m'n leven aan ergenis gekost. Ik heb de hoop inmiddels opgegeven.

Reageer