beantwoord

Hoe digitenne bestellen?

• 21 november 2015
  • 12 reacties
  • 923 keer bekeken

Ik heb interactieve TV (VDSL) en wil er digitenne voor 4,- euro bij bestellen.
Op de site digitenne.nl/telfort postcode check geeft hij aan dat ik dat op mijn adres niet kan bestellen.

Toch heb ik hier goed signaal met een buiten antenne. (NPO1/2/3)

Dus hoe moet ik dit nu bestellen?

mvg.
icon

Beste antwoord door Christy 23 november 2015, 10:26

Dag John, welkom op het forum. Lastig dat het niet lukt om digitenne te bestellen. Je kunt het beste bellen naar 088 44 46 888. Dit is een gratis telefoonnummer. Met deze afdeling kun je de mogelijkheden bespreken.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

KPN winkel? Kan je uitleggen dat je het toch wilt ondanks negatief advies.
Wel er om denken dat je aangeeft dat je Telfort itv hebt, ivm de prijs.
Bedank Nelly.

Ik hoop dat Telfort ook nog een reactie plaatst.

Nog even afwachten dus, want ik wil het wel zeker weten.

mvg.
Reputatie 4
Badge +1
Dag John, welkom op het forum. Lastig dat het niet lukt om digitenne te bestellen. Je kunt het beste bellen naar 088 44 46 888. Dit is een gratis telefoonnummer. Met deze afdeling kun je de mogelijkheden bespreken.
Ik heb het 088 nummer gebeld maar ook daar lukte het niet.

Ik kreeg advies om 0800 0402 te bellen. Daar kon het wel maar alleen met een duur (14,-/mnd) abonnement.
Of moet ik misschien even langs bij de kpn-winkel?
Je kan ook even wachten tot webcare je vraag oppakt. Ze lezen hier mee.
Reputatie 8
Badge +2
Hi John,

Als je Interactieve TV van Telfort hebt, kun je Digitenne erbij bestellen voor € 4,- per maand. Wat betreft de dekking dien je wel bij Digitenne te zijn. Het is immers een product die door KPN wordt geleverd, zij leveren dan ook de volledige ondersteuning. Je mag dus alsnog 0800 0402 bellen hiervoor.
Bedankt voor je reactie Michael.

Ik heb net (2 minuten geleden) het 0800 0402 gebeld maar helaas. Ik moet bij Telfort zijn wordt er gezegd..

En nu?

Ik wil alleen een insteekkaart met smartcard voor 4,- euro per maand.
Ik denk dat je digitenne moet bestellen, en bij Telfort moet zijn voor de korting.
Dan moet wel je gehele tenaamstelling van digitenne en adsl abo identiek zijn.
Je kan niet ergens een insteekmodule en kaartje bestellen voor 4,-.
Het koppelen en regelen van de korting gaat niet altijd vlekkeloos, daarom is daar een speciaal topic voor geopend.
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/betaal-steeds-abonnementskosten-voor-digitenne-55236
Oké, ga ik zo doen. Bedankt.
Succes!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo John, wat vervelend dat je steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Voor de insteekkaart/smartcard moet je toch echt bij KPN zijn. Zodra je Digitenne hebt besteld dan zorgen wij ervoor dat de abonnementskosten gratis worden indien je aan de voorwaarden voldoet. Je kunt hier meer over lezen op de link die nelly jacoba heeft gedeeld. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik je reactie graag in dat topic tegemoet. Op dit topic plaats ik een slotje.