beantwoord

HMB2260 Energiespaarstand kan niet worden ingesteld

• 19 juni 2014
  • 2 reacties
  • 1066 keer bekeken

Badge
6 dagen geleden topic
Ik heb sinds kort interactieve TV. De ontvanger is een Arcadyan HMB2260.

Volgens de bladzijden 71 en 107 van de Handleiding (Versie 2.0, februari 2014) zou er in deze ontvanger de mogelijkheid moeten zijn om in te stellen dat de ontvanger na ... minuten overschakelt van stand-by (verbruik 5,4 Watt) naar de 'energiespaarstand' (verbruik 0,3 Watt). De verbruiksgegevens ontleen ik aan de tabel op blz 107.

Als ik de procedure volg die op blz 71 is beschreven komt er een scherm dat bijna gelijk is aan het scherm als getoond in figuur 68. Er is echter een essentieel verschil. Bij mij ontbreekt de derde instel-regel die betrekking heeft op die energiespaarstand.
Wat ik ook probeer, er zijn bij mij maar drie regels, en de derde regel is gelijk aan regel 4 in firguur 68 en heeft dus betrekking op de klok.

Gevolg: ik kan geen energiespaarstand instellen.

IK heb inmiddels geprobeerd of een reset van de ontvanger de instelmogelijkheid van de energiespaarstand zou activeren.
In de handleiding kon ik niets vinden over resetten van de ontvanger, en ook op de Telfort site vond ik niets.
Door zoeken op het KPN forum vond ik een link naar het recept voor her resetten van de ontvanger.

Ik heb reset 3 keer geprobeerd, maar de in de handleiding (figuur 68) getoonde regel komt niet tevoorschijn.

icon

Beste antwoord door Franzki 19 juni 2014, 22:41

6 dagen geleden topic

Dan is het niet handig om meteen een nieuw topic te openen om opnieuw aandacht te trekken.

Je kunt hier verder gaan.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
6 dagen geleden topic

Dan is het niet handig om meteen een nieuw topic te openen om opnieuw aandacht te trekken.

Je kunt hier verder gaan.
Reputatie 8
Badge +2
@santpoorter,

Het is efficiënter om vanuit één topic te werken, dit topic gaat daarom op slot.

Michael