beantwoord

Hinderlijke signaal onderbreking bij gebruik Netflix

Rutgers
Badge
  • Schrijft lekker mee
  • 36 reacties
Bij het kijken naar Netflix, valt steeds weer het zwarte kastje uit na ongeveer tien minuten.
Het wordt helemaal uitgeschakeld en wij moeten dan opnieuw via de afstandsbediening de zaak aan zetten.
Dat gebeurt alleen bij het kijken naar Netflix via de TV op kanaal 200.
Kijk ik Netflix via de computer dan gebeurt dat niet.
Bijzonder irritant.
Is het gebeurt, dan gebeurt het niet een tweede keer.
icon

Beste antwoord door Rutgers 19 juli 2017, 20:30

Hallo Stephen,

Het verwisselen van de kabel bood niet echt soelaas, je tweede suggestie was echter wel succesvol.
We hebben het uitgebreid getest en tot nu toe geen uitval meer.
Het lijkt er op, dat het probleem verholpen is, bedankt voor de adequate reactie.

Bekijk reactie

12 reacties

Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Best Rutgers,

met het risico op wederom kritiek van jouw kant omdat ik geen Telfort medewerker ben en ik me niet mag bemoeien met je vraag, doe ik toch maar een poging.
Uit de goedheid van mijn hart en zo... :8 en omdat dit nog steeds een forum vóór en door Telfortgebruikers is.

Je hebt, zoals ik heb gelezen in eerdere topics van jouw hand, een VDSL-verbinding met, naar ik verwacht een Arcadyan TV-ontvanger.
Met deze ontvanger is het mogelijk om ook Netflix te ontvangen via de optie 'Meer TV' in het menu van de ontvanger.
Druk op je afstandbediening op de menuknop en kies 'Meer TV' en vervolgens met de navigatietoets Netflix.
Ik begrijp dat dit geen 'absoluut' antwoord is op de vraag waarom je ontvanger zichzelf op kanaal 200 uitschakelt maar je kan op deze manier in ieder geval zonder onderbreking naar Netlix kijken.

Als ik de vraag niet goed heb begrepen en dit niet het antwoord is dat je verwacht bijt dan niet gelijk mijn kop er vanaf en wacht op een reactie van een Telfort webcaremedewerker of van een andere forumbezoeker die het antwoord hopelijk wél in één keer goed aandraagt...
Rutgers
Badge
Ik wacht dus:D
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Beetje jammer dat je andere forumgebruikers bij voorbaat al uitsluit om met je mee te denken en samen naar een oplossing te werken.

:8
Rutgers
Badge
Nu zal ik wel een wat dommige en onwetende consument zijn, maar ik verwacht nog, in mijn dommige onwetendheid, dat geboden mogelijkheden van een in de markt gezet product, naar behoren zal werken en dat het niet nodig zou moeten zijn, om allerlei omwegen te moeten bewandelen.
Als ik dan de leverancier er op aanspreek, dat zijn product gebreken vertoont, ben ik niet zo gecharmeerd van ruis, veroorzaakt door omstanders, die menen mij te moeten gaan helpen en zo pogen de leverancier uit de wind te houden.
Ik wacht dus op het antwoord van de leverancier en ben benieuwd naar de door hem te nemen maatregelen.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Rutgers schreef:

Nu zal ik wel een wat dommige en onwetende consument zijn, maar ik verwacht nog, in mijn dommige onwetendheid...

Als ik dan de leverancier er op aanspreek...

Blijkbaar... als je de leverancier rechtstreeks wil aanspreken dan doe je dat niet via een gebruikersforum maar neem je contact op met de leverancier.
Als ik een probleem of klacht heb over mijn wasmachine dan ga ik ook niet bij de buren vragen wat zij er van vinden, dan bel ik de leverancier...
Kwestie van de juiste weg bewandelen en je hebt dan ook geen last van al die vervelende mensen die je willen helpen...
Hoe durven ze hè... ;)
Rutgers
Badge
Vooral die pedante betweters, die zijn erg vervelend, steken de neus overal in, zelfs als ze weten, dat het niet op prijs gesteld wordt..
Maar bij mijn weten, staat er expliciet vermeld, dat medewerkers van Telfort op dit forum rondwaren, om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Rutgers schreef:

Vooral die pedante betweters, die zijn erg vervelend, steken de neus overal in, zelfs als ze weten, dat het niet op prijs gesteld wordt..

Pedant..? en dat zeg jij..? wat een arrogantie...
Zoals nu al meerdere keren aan je uitgelegd is, dit is een gebruikersforum van Telfort klanten en die zijn allemaal vrij om te reageren als ze menen een vraag of probleem van en voor een andere Telfortklant te kunnen oplossen.
Daar is dit forum voor in het leven geroepen maar dat wil blijkbaar niet tot je doordringen en hoe vaker je zegt dit niet op prijs te stellen hoe vaker je hierop negatieve reacties krijgt van die 'pedante' Telfort klanten..

Rutgers schreef:

Maar bij mijn weten, staat er expliciet vermeld, dat medewerkers van Telfort op dit forum rondwaren, om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.

Dat klopt helemaal, en zij doen dat samen met hun klanten.
Daarom wordt dit forum 'Telfort community' genoemd...
Maar wees eerlijk... stiekem geniet je van discussies als deze hè... toch..?
Rutgers
Badge
Meermaals heb ik je verzocht je niet te bemoeien met zaken, die je naar mijn mening niets aan gaan, maar je blijft doordrammen. Moet je niet doen, ga lekker in je moestuintje rommelen of ga vissen.
Je gedraagt je als een troll.
De beste remedie is dan, "Don't feed the troll"
En daarmee is dus mijn "discussie" met jou ten einde.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Rutgers schreef:

Meermaals heb ik je verzocht je niet te bemoeien met zaken, die je naar mijn mening niets aan gaan, maar je blijft doordrammen. Moet je niet doen, ga lekker in je moestuintje rommelen of ga vissen.
Je gedraagt je als een troll.
De beste remedie is dan, "Don't feed the troll"
En daarmee is dus mijn "discussie" met jou ten einde.

Fijn... maar neem nou voortaan gelijk contact op met Telfort en val de andere klanten cq gebruikers van dit klantenforum verder niet lastig met je geneuzel over je wens om uitsluitend reacties van Telfort medewerkers te verwachten.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Rutgers, wat vervelend dat Netflix uitvalt bij het gebruik op de TV-ontvanger. Ik neem aan dat dit alleen bij Netflix gebeurt? Zou je voor de zekerheid de kabel tussen je modem en TV-ontvanger willen vervangen? Mocht dit niet hebben geholpen dan graag de software verwijderen en opnieuw installeren. Laat je even weten als het heeft geholpen?
Rutgers
Badge
Hallo Stephen,

Het verwisselen van de kabel bood niet echt soelaas, je tweede suggestie was echter wel succesvol.
We hebben het uitgebreid getest en tot nu toe geen uitval meer.
Het lijkt er op, dat het probleem verholpen is, bedankt voor de adequate reactie.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Rutgers, fijn dat het is opgelost! Het verwijderen en opnieuw installeren van de software is vaak de oplossing.
Bedankt voor het melden en graag gedaan. :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)