Ik heb op 6 november de interactieve TV aansluiting gekregen en gelijk het pakket aangesloten,
Ik heb 1 keer goed bleed gehad en daarna deed hij het niet meer,
Gelijk een paar keer gebeld met klantenservice en mocht heel lang wachten voor dat ik iemand aan de lijn had,
Tijdens het gesprek moest ik een paar handelingen aan het tv kastje en modem doen zonder ruseltaat,
Mij werd verteld dat ik een nieuw kabel moest kopen en koopbon opstuen want, de kabel zou de oorzaak zijn,
Nieuw kabel gekocht en aangesloten maar nog steeds het zelfde probleem,
7 november weer gebeld met de klantenservice en weer lang moeten wachten voor dat ik iemand aan de lijn kreeg,
weer handelingen gedaan en wat blijkt .ik moet een nieuw kasje hebben.
Nieuw kasje wordt opgestuurd maar kan een paar dagen duren.vandaag inmiddels 19 november nog steeds geen interactief tv..
mijn vraag;
wordt mijn abonnement tijdelijk stop gezet tot dat ik weer een goede aansluitng hebt?
wat wordt er met de telefoonkosten gedaan die ik gemaakt hebt?
Reageer close Reageer
Geavanceerd? Reageer