hij doet het nog steeds niet..

  • 19 november 2012
  • 3 reacties
  • 1523 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb op 6 november de interactieve TV aansluiting gekregen en gelijk het pakket aangesloten,
Ik heb 1 keer goed bleed gehad en daarna deed hij het niet meer,
Gelijk een paar keer gebeld met klantenservice en mocht heel lang wachten voor dat ik iemand aan de lijn had,
Tijdens het gesprek moest ik een paar handelingen aan het tv kastje en modem doen zonder ruseltaat,
Mij werd verteld dat ik een nieuw kabel moest kopen en koopbon opstuen want, de kabel zou de oorzaak zijn,
Nieuw kabel gekocht en aangesloten maar nog steeds het zelfde probleem,
7 november weer gebeld met de klantenservice en weer lang moeten wachten voor dat ik iemand aan de lijn kreeg,
weer handelingen gedaan en wat blijkt .ik moet een nieuw kasje hebben.
Nieuw kasje wordt opgestuurd maar kan een paar dagen duren.vandaag inmiddels 19 november nog steeds geen interactief tv..


mijn vraag;

wordt mijn abonnement tijdelijk stop gezet tot dat ik weer een goede aansluitng hebt?

wat wordt er met de telefoonkosten gedaan die ik gemaakt hebt?




Reageer close Reageer
Geavanceerd? Reageer

3 reacties

Badge
@myboon

Welkom op het forum! Jammer dat je problemen ervaart met Interactieve TV. Ik zie dat er een storingsmelding open staat voor je probleem. De nieuwe TV-ontvanger heeft het probleem als ik het goed begrijp niet opgelost? Kun je me vertellen wat voor foutmelding je te zien krijgt of wat voor problemen er precies optreden?

Jelmer
Reputatie 1
tot op heden nog geen interactief tv..
ik krijg geen fout melding omdat hij de pin code niet accepteerd..
Badge
@myboon

Spijtig om te lezen dat je nog steeds problemen met Interactieve TV ervaart. Ik heb nogmaals een melding bij Kpn gemaakt. Ik verwacht binnen een dag terugkoppeling te krijgen op deze melding en ik zal je in dit topic op de hoogte houden.

Jelmer

Reageer