beantwoord

Het beeld van mijn TV blijft om de 10 seconden stilstaan

• 11 september 2017
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Sinds een paar uur heb ik problemen met de tv (Alkmaar) het beeld loopt continue vast voor ongeveer een seconde en gaat daarna weer verder. Het gebeurd elke 10 sec ongeveer. Tv kastje al 2x gereset maar dat heeft niet geholpen.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 oktober 2017, 12:40

Hoi Ivana1234, ik heb geen reactie meer van je gehad. Het lijkt erop dat het resetten van je TV ontvanger of het modem toch het probleem verholpen heeft. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag van je. Dan help ik je verder.
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +18
Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem?
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Ivana1234, welkom op het forum. Met telkens vastlopend beeld kan je geen programma's volgen. Dat is erg vervelend. Goed dat je al geprobeerd hebt om je TV ontvanger te resetten. Ik zie dat er gisteren inderdaad veel foute data bij je TV ontvanger uitkwam. Vaak komt dit door de manier van aansluiten of de apparaten in je woning. Kan je hier meer over vertellen? Hoe heb je de TV ontvanger aangesloten? Met een netwerkkabel naar het modem toe om met powerplugs? Merk je een verschil als je je modem hebt gereset? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Ivana1234, ik heb geen reactie meer van je gehad. Het lijkt erop dat het resetten van je TV ontvanger of het modem toch het probleem verholpen heeft. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag van je. Dan help ik je verder.

Reageer