Herhaald opnemen, komt die optie nog weer terug?

• 7 mei 2012
  • 51 reacties
  • 27413 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Tot mijn grote schrik en verbazing ontdekte toen ik mij tegen 9 uur voor de buis nestelde om aan mijn CSI/Bones-avondje te beginnen dat ie niet aan het opnemen was. Ik had een herhaalde geplande opname staan die elke maandag vrolijk de boel van RTL4 opneemt. Kan ik tijdens de reclameblokken mooi doorspoelen.

Bleek mijn hele geplande opname verdwenen te zijn. Dit (b)lijkt dus ook niet meer mogelijk na de laatste update. Nu zou dat op zich niet zo erg zijn, maar in geval van bv. de zomervakantie waar wij veelal 3 weken elders bivakkeren is het handig om toch vooraf de boel in te kunnen programmeren. Deze mogelijkheid lijkt dan ook niet meer te bestaan. Goed, de laptop gaat mogelijk wel mee en wellicht is er op het vakantie-adres nog wel te kijken via de online-tv, maar zou toch graag de herhaald geplande opname-optie weer terug zien. Bestaat er nog weer een kans daartoe? Zonder terug te gaan op de oude functionaliteit?
Alvast bedankt.

51 reacties

Weinig reacties tot nu toe, kom op mensen laat telfort weten dat wij, de klanten, dit niet willen!!!!!
Badge +1
telfort reageert total nergens op in dit forum  zo zie je het ma weer dat er totaal niet na mense word geluistert wat  heeft dit forum nou van zin hugo  weet jij het ik niet volgens mij weet jij het ook niet hugootje
Badge +1
Oei...net overgestapt naar telfort. Schrik hier ook wel van temeer omdat ik hiervoor via mijn eigen harddisk recorder opnam die ik volgens de telfort medewerker nog steeds kon gebruiken maar wat in werkelijkheid dus niet waar blijkt te zijn. (ja...zeer beperkt en dan moet ook mijn kastje aan blijven staan dus dat gaat niet lukken in vakanties) 
Jammer...hoop dat dit toch weer gerealiseerd wordt.
ben ik mooi klaar mee kom ik terug van vakantie heeft hij inderdaad helemaal niets opgenomen
mooi *** we zullen toch zeker wel korting krijgen van ze? groet sebas
Reputatie 1
Badge
Mee eens!

Was er ook niet het aanbod dat mensen die nog tegen de oude voorwaarden Interactieve TV abo hadden afgesloten, dus met een oude motorola met een echte (grote) ingebouwde harde schijf, na afloop van een jaar ook weer terug zouden mogen tegen de oude voorwaarden (dus: geen 5 euro extra betalen, en weer terug naar lokaal op de harde schijf opnemen, en weer de optie van herhaald opnemen terugkrijgen).

@Klantenservice @Webcare heeft dat bij herhaling gepost (wel lang geleden).

HJJ
Ik begrijp niet waarom Telfort hier helemaal niet op reageert, ik weet zeker dat ze dit forum monitoren.
Badge
Dat is nu ook niet helemaal waar maar toegegeven vwb dit onderwerp wil men klaarblijkelijk niets kwijt.
Badge
Dat is een nogal algemene link naar een forum... Zoveel interesse heb ik nu ook weer niet om een heel forum door te spitten lol

Maar goed, zolang ik m'n lokaal opnemen functie maar weer terug krijg op m'n tuner met interne HDD dan zal het allemaal wel.
Reputatie 1
Badge
Herhaald opnemen! Nu extra handig in de kerstvakantie...

@Hugo, waar blijft je reactie? Eind november had je ons een reactie beloofd. Komt de optie nog terug, of niet?

MVG,
HJJ
Reputatie 8
Badge +10
Dat is een nogal algemene link naar een forum... Zoveel interesse heb ik nu ook weer niet om een heel forum door te spitten lol

Tsja, het is al een tijdje geleden dat ik hierover heb gelezen, ik weet dat ook niet meer uit mijn hoofd... 😉
Sebas,
Korting? Sterker nog volgens mij gaan ze geld vragen voor opnemen van programma's. Wordt een extra optie. Ze zijn een beetje gek bij Telfort.
Reputatie 1
Badge
 Kan zoals wel is beloofd, de opnames die ik instel op mijn PC of mobiel niet terugvinden in de geplande opnames.   Het "grappige" is, dat als ik een programma plan, dit wél op mijn mobiel te zien is.
Iemand nog een idee hoe dit kan?
Sebas,
Korting? Sterker nog volgens mij gaan ze geld vragen voor opnemen van programma's. Wordt een extra optie. Ze zijn een beetje gek bij Telfort.

ik heb een contract met ze. dan hadden ze niet iets eerst wel moeten geven en daarna weer weg moeten halen
Dit onderwerp loopt pas vanaf mei dus hoe bedoelt u late reactie!!!!!

Ben wel benieuwd wat er gereageerd gaat worden, we gaan deze functionaliteit voor 2013 weer invoeren?? 
Badge +2
En het was er eerst wel en nu niet meer, technisch is het dus mogelijk. 

Tja.... misschien om dat je eerst plaatselijk kon opnemen met opname apparatuur en dat in die optie in de software van het apparaat stond? Technies zal dat nu niet gemakkelijk zijn om dat te realiseren bij het opnemen op een server van Telfort. Als de mogelijkheid er zou zijn zouden ze het wel doen denk. Nu vind ik het de 5 euro niet waard met de weinige opties die er zijn.
Badge
Wij hebben dezelfde klacht per mail naar Telfort gestuurd, en zie hier het antwoord. Hier mag je het dan mee doen.

"Op 17-04-2013 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.

Telfort stelt het op prijs dat u gebruik maakt van onze diensten.

Met Telfort opnemen is het mogelijk om 2 a 3 dagen van te voren opanes in te plannen. Wi jkunne dit helaas niet veranderen.

Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben."
ik heb nu ook een topic hierover gestart, maar ik zie nog geen verbetering? Of positieve reacties?
Zijn er andere providers? Dit is een verandering van de voorwaarden, dus je bent volgens mij niet meer aan je contract gebonden...
En dan wel een onderzoek houden hoe het forum wordt ervaren. Ik en jullie met mij willen NU wel eens een antwoord van Telfort. Ik vind dit op zijn zachtst gezegd niet netjes. Wij zijn klanten toch, wij betalen toch.....En het was er eerst wel en nu niet meer, technisch is het dus mogelijk. 
Sowieso is het hele opnemen ongelofelijk brakke meuk.  Opnemen via de gids op de PC, niet terug te vinden in de box. Zelfs de meest basic functies doen het gewoon niet.
Ik zie dat de vraag naar herhaald opnemen hier al een jaar speelt. Idioot dat Telfort dit niet even in orde maakt. Hoeveel uur programmeren kan het nu kosten om een extra veldje op te nemen waarin je aangeeft of dit een eenmalige of wekelijks/ dagelijks herhaalde opname is? Niet zo netjes van Telfort dat ze op deze herhaalde vraag, naar wat toch een pure basisfunctionaliteit van een opnamesysteem is, blijkbaar gewoon negeren. Misschien dat iemand van Telfort hier kan laten weten wanneer ze even een programmeur vrij kunnen maken om dit kusje te klaren?
Badge
Inderdaad Telfort. Ik heb er zelf niet zoveel mee van doen, maar de vriendin he, die blijft toch klagen als we wat langere tijd weg zijn en ze heeft de serie gemist...

Moet ik weer online gaan zoeken enzo, wat een geneuzel!

Activeer dat weer 'es ff, of geen iig een roadmap wanneer dit weer voor elkaar zal zijn. Het is een feature die er was, het is er ook een die concurrenten hebben, dus weglaten kan niet he...
Het staat in de gebruiksaanwijzing, en het is er afgehaald om er geld voor te vragen. Dus volgens mij is het nog steeds technisch mogelijk. Met digitenne kan het wel.
Reputatie 1
Badge
Het is nu 13 maart 2013 en helaas kan je dus nog steeds niet herhaald opnemen. Dus in de vakantie kan ik niet mijn serie's, films e.d. vooruit programeren. Erg jammer dat het er niet bij wordt verteld als je interactieve tv met opnemen besteld, moet je ook nog voor betalen en het opnemen kan niet langer dan 3 dagen vooruit. Ik heb het nu pas sinds een week en dit is het enige waar ik niet blij van word. Hiervoor had ik een dvd recorder met harddisc, die staat nu alleen maar aangesloten om dvd's te kunnen kijken.
Ik weet niet wat ik had gedaan als ik dit van te voren geweten had.
Badge
Hahahahahaha

HAAHAHAHAHAHA

Tja. Sneu.

Henk/Hugo, kom er eens in met een beter antwoord want dit kan toch echt niet hoor.. Oh wacht, weekend maandag nog maar eens vragen!
Badge
@Webcare

als zoveel mensen hierom vragen waarom wordt dit dan niet serieus genomen ?

je zou in ieder geval kunnen laten weten het mee te nemen of uitleggen waarom Telfort het niet wil of kan...
Nu blijft iedereen hier ZEER TERECHT over zeuren..

Iemand die wil overstappen en wat zoekt vind ook al deze negatieve reacties...

Dus aub zinvolle feedback...!

Reageer