beantwoord

Helemaal afgebrand

• 20 maart 2015
  • 17 reacties
  • 659 keer bekeken

Goedemiddag, ik ben, zachtjes uitgedrukt, heel erg boos. Ik wil net een opgenomen programma bekijken. En tot mijn stomme verbazing is ALLES weg! Hoe kan dit? Ook heb ik regelmatig problemen met serie opnemen. Gaat gaat een week, met veel geluk twee weken goed. Daarna zijn alle vinkjes weer verdwenen en moet alles opnieuw worden ingesteld. Mega vermoeiend. Dus ik heb 2 vragen :
1. Hoe krijg ik al mijn opnames terug
2. Hoe ben ik voor eens en ALTIJD van dat gezanik met series opnemen af?

Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door SBTLin 20 maart 2015, 17:50

Dank je Enterprise. I think it worked! Weer helemaal blij. Maar toch wil ik nog een structurele oplossing voor het serie opnemen gebeuren. Daar word ik toch wel gek van.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 8
Badge +19
TV-ontvanger een minuutje van de stroom halen en weer aanzetten wil nog wel eens helpen.
Dank je Enterprise. I think it worked! Weer helemaal blij. Maar toch wil ik nog een structurele oplossing voor het serie opnemen gebeuren. Daar word ik toch wel gek van.
Reputatie 8
Badge +19

Graag gedaan, het zou inderdaad heel prettig zijn als je series kan opnemen zonder dat je er omkjken naar hebt.
Ik moet ook regelmatig checken of alles wel goed gaat...
Is toch bizar? We betalen nog wel voor het opnemen! Krijgen we hier nog een reactie op van Telfort zelf?
Reputatie 8
Badge +16
@SBTLin,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat de reactie van Enterprise je heeft geholpen. Helaas ervaren een aantal klanten problemen met serie opnemen. Dit hebben wij in onderzoek en proberen wij zo spoedig mogelijk op te lossen.
Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Excuses voor het ervaren ongemak.

@Enterprise,

Bedankt!

Stephen
Ok Stephen, blij om te horen dat er iets aan wordt gedaan. Krijgen we hier nog iets van te horen?
Ok Stephen, blij om te horen dat er iets aan wordt gedaan. Krijgen we hier nog iets van te horen?
Reputatie 8
Badge +16
@SBTLin,

Je ontvangt nog deze week een terugkoppeling van mij. :)

Stephen
Super Stephen, wacht er met smart op 🙂
Reputatie 8
Badge +16
@SBTLin,

Excuses voor mijn zeer late reactie.:(
De technische afdeling heeft de meest recente firmware op jouw TV-ontvanger laten installeren. Deze moet ervoor zorgen dat de problemen met opnemen zijn opgelost. Dus nu is mijn vraag of je nog opname problemen ervaart. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Hai Stephen. Bedankt voor je terugkoppeling. Ik moest het even aankijken but so far so good. Waar ik nu wel last van heb is dat mijn zenders 'uit het niets' verspringen naar een andere zender? Bizar..... En bestaat er een mogelijkheid om je HD kanalen vast te zetten op bv zender 1,2,? Nu moet ik elke x handmatig maar 701, 702 703.

Hoor graag van je ( of een van je collega's ).

Gr Linda
Reputatie 8
Badge +16
@SBTLin,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat opnemen tot nu toe naar behoren functioneert. Het is inderdaad bizar dat de zenders uit het niets verspringen. Kun je de software van je TV-ontvanger resetten? Wellicht lost dit het probleem op. Helaas bestaat er geen mogelijkheid om de HD-zenders vanaf kanaal 1 te laten beginnen. Nog niet iedereen kan gebruik maken van HD-zenders vandaar dat op kanaal 1 de SD-zenders beginnen.

Stephen
Ok dank je gaan we proberen Stephen.
Reputatie 8
Badge +16
@SBTLin,

Heeft het resetten geholpen? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Ik geloof van wel Stephen.....ssssht....niet te hard praten. ......gaat nu goed.....ook met het opnemen
Reputatie 8
Badge +16
@SBTLin,

Ok ok, ik zal fluisteren. Hopen dat het zo blijft anders tik me maar even aan. :)

Stephen
Haha komt goed!