beantwoord

Hele serie opnemen lukt niet meer

• 22 februari 2018
  • 6 reacties
  • 311 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag, sinds kort lukt het ons niet meer om series ('Hele seizoen') op te nemen, er is dan geen rode stip zin de gids zichtbaar. Wel is de afzonderlijke aflevering op te nemen ('1 aflevering'). Diverse malen gereset (en software verwijderd) maar mag niet baten. Graag reactie. Met vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord door Deborah 23 februari 2018, 13:33

Bedankt voor je reactie Jelle. Zo is het zeker duidelijker. Op dit moment is het helaas voor een aantal klanten niet mogelijk om op de eerste manier van deze pagina een serie in te plannen. Dit is bekend en wordt zo snel mogelijk opgelost! Kun je me laten weten of het wel werkt op de tweede manier? >>>

Tijdens het kijken op de rechter of de linker knop drukken ( < of > rondom de OK knop), het gewenste programma selecteren en vervolgens op de gele knop “Meer informatie” drukken. Hierna verschijnt het opnamescherm.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi jg.zijlstra, ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic omdat het andere topic verouderd is 😳. Kun je aangeven wat er precies niet lukt en of je een bepaalde foutmelding ziet? Heb je dit bij één of meerdere series? Kun je wel een serie opnemen aan de hand van manier 2? Hoor het graag van je.
Reputatie 1
Goedendag,
We nemen een programma en/of serie op via tv-gids (= optie 1 van bovengenoemde manier 2). In daarop volgenst opname optie menu zien we optie A: “Serie opnemen”( = nu "Hele seizoen") en optie B: “Opnemen voor 1 aflevering”. Dit gaat al tijden goed maar sinds kort als we kiezen voor
optie A kiezen, dan zien we NIET het gebruikelijke 'rode knop' voor programma en wordt het programma (als serie) niet opgenomen. Voorbeelden zijn programma's als 'de luizenmoeder' en 'zondag met lubach'.
Hopelijk zo wat duidelijker, grtn Jelle
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt voor je reactie Jelle. Zo is het zeker duidelijker. Op dit moment is het helaas voor een aantal klanten niet mogelijk om op de eerste manier van deze pagina een serie in te plannen. Dit is bekend en wordt zo snel mogelijk opgelost! Kun je me laten weten of het wel werkt op de tweede manier? >>>

Tijdens het kijken op de rechter of de linker knop drukken ( < of > rondom de OK knop), het gewenste programma selecteren en vervolgens op de gele knop “Meer informatie” drukken. Hierna verschijnt het opnamescherm.
Reputatie 1
Dag, tweede manier "Tijdens het kijken op de rechter of de linker knop drukken ( < of > rondom de OK knop), het gewenste programma selecteren en vervolgens op de gele knop “Meer informatie” drukken. Hierna verschijnt het opnamescherm.
werkt wel.
In afwachting van oplossing is bovenstaande een alternatief. Jammer dat programma's in serie kunnen worden gezet als ze op dezelfde dag worden uitgezonden, er meer handelingen nodig zijn en het minder overzichtelijk is. Ondanks dat, bedankt voor snelle reactie en alternatief.
Met vriendelijke groeten, Jelle
Reputatie 4
Badge +6
Graag gedaan Jelle. Ik stuur een update in dit topic zodra ik meer weet. Om anderen klanten met hetzelfde probleem zo goed mogelijk op weg te helpen, markeer ik mijn eerdere reactie als (tijdelijk) antwoord. Het antwoord wordt dan zichtbaar bovenaan het topic. De echte oplossing is nog even afwachten.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Jelle, het is alweer een tijd geleden. Ik heb het al die tijd in de gaten gehouden en ik heb een update. Wat ik heb begrepen, het probleem zit in de herhalingen van series. Het gaat om series die binnen één jaar herhaald kunnen worden. Op dit moment wordt er nog steeds gewerkt aan het vinden van de juiste oplossing. Als ik meer weet, dan laat ik je dat weten!

Reageer