beantwoord

Heel wat zenders niet zichtbaar

• 12 november 2019
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

Beste,

vandaag toen ik de i-TV aanzette, kreeg ik een melding van “Zap naar een andere zender en weer terug” en blijkt dat er heel wat zenders ontbreken waaronder:

Discovery Science

Discovery World

Discovery en nog wat maar deze versie is SD en niet HD

Crime Investigation

Boomerang

en nog veel andere zenders want de lijst is behoorlijk korter geworden.

Ik zie nergens de aankondiging voor zenderwijziging, ook heb ik daar geen mail ontvangen en heb de modem opnieuw gereset en de de stekker van de tv-ontvanger, niets heeft gewerkt. Graag zou ik duidelijkheid willen wat er precies aan de hand is.

-edit-

Ook heb ik gekeken of de zenders zijn verborgen en dat is niet het geval. Heb zelfs niet eens de mogelijkheid om te proberen om de genoemde zenders te blokkeren. Dus ze zijn echt verdwenen uit het pakket?

Met vriendelijke groet,

m.ab

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 november 2019, 12:05

Hallo @m.ab, om eerst alle onduidelijkheid in het topic weg te nemen: bij jouw abonnement zijn zowel het Pluspakket én het Uitgebreide tv pakket actief. Daar ligt het niet aan dus, als een zenderpakket niet actief is zal je ook niet de melding krijgen dat die je nu krijgt, dan worden de zenders simpelweg in z'n geheel overgeslagen of je krijgt de melding dat je het zenderpakket kunt toevoegen. 

In jouw geval speelt iets anders dus. Hoe is de tv-ontvanger verbonden met jouw Zyxel modem? Is dit met een directe kabel of via een draadloze verbindingsset? Op het moment dat je deze melding in beeld krijgt, wat doet de internet verbinding dan, blijft die wel stabiel of valt die ook weg?

Bekijk reactie

6 reacties

Als je onlangs je abonnement hebt veranderd, kan het zijn dat de extra zenders zijn komen te vervallen.

Die extra zenders waren gratis in een oude abonnement, deze kost dan nu €5,00 per maand.

Als dit niet het geval is moet daar een moderator naar kijken.

Nee, ik heb niets veranderd aan de abonnementen en pakketten. Ik heb de Pluspakket aangeschaft sinds ik naar Telfort overstapte in 2012 en als ik het goed heb, is Investigation Discovery onderdeel van Pluspakket en dat werkt wel. Een moderator moet inderdaad kijken naar wat er aan de hand is. 

-update-

Aan de hand van de .pdf facturen zie ik wat er precies aan de hand is. De Pluspakket had ik sinds het begin aangeschaft maar bleek deze nou sindsdien gratis was?

Reputatie 8
Badge +18

Zie link hieronder welke zenders in het pluspakket zitten

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/zenderoverzicht-interactieve-tv-1.htm

Als je inderdaad het Pluspakket heb moeten volgens mij die zenders erin zitten.
In dat geval zal er inderdaad een moderator naar moeten kijken.
Staat je klantnummer in je profiel?
Dan kunnen zij je eerder helpen.

Je kunt wel het Pluspakket gratis krijgen als combivoordeel

(Daar staan ook de voorwaarden vermeld.)

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @m.ab, om eerst alle onduidelijkheid in het topic weg te nemen: bij jouw abonnement zijn zowel het Pluspakket én het Uitgebreide tv pakket actief. Daar ligt het niet aan dus, als een zenderpakket niet actief is zal je ook niet de melding krijgen dat die je nu krijgt, dan worden de zenders simpelweg in z'n geheel overgeslagen of je krijgt de melding dat je het zenderpakket kunt toevoegen. 

In jouw geval speelt iets anders dus. Hoe is de tv-ontvanger verbonden met jouw Zyxel modem? Is dit met een directe kabel of via een draadloze verbindingsset? Op het moment dat je deze melding in beeld krijgt, wat doet de internet verbinding dan, blijft die wel stabiel of valt die ook weg?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @m.ab, ik heb nog geen reactie van je gezien. Lukt het nu wel weer om die zenders te kijken?

Reageer