beantwoord

Heb geen brief ontvangen met abonnementsnummer en pincode

• 26 januari 2014
  • 20 reacties
  • 4267 keer bekeken

Heb geen brief ontvangen met abonnementsnummer en pincode voor interactieve TV.
Wat nu??????
Foutnr 2 met Telfort!
icon

Beste antwoord door Jeroen 29 januari 2014, 13:04

@Jansenwf,

Ik kan deze gegevens toesturen in een privébericht. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer in een privébericht kenbaar kunnen maken? Na controle van deze gegevens zal ik het abonnementsnummer en pincode aan jou kenbaar maken.

Jeroen
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 3
Badge
bellen? 09009596
Badge +1
@Jansenwf,

Ik kan deze gegevens toesturen in een privébericht. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer in een privébericht kenbaar kunnen maken? Na controle van deze gegevens zal ik het abonnementsnummer en pincode aan jou kenbaar maken.

Jeroen
Ik kan me ook niet herinneren dat ik een brief,mail met nummer en code heb ontvangen...graag wil ik dit ook via prive regelen.
Ik kan sinds gister gebruik van internet wifi/kabel maken ook kan ik van interactieve tv gebruik maken maar alleen kan ik de tv niet activeren omdat ik geen brief en of mail (hotmail.com) heb waar de abbonomentnummer en pincode staat kan ik tv niet activeren dus vroeg ik me af of iemand van webcare het kon opvragen
Hallo,
Wij hebben geen brief ontvangen met abonnementsnummer en pincode voor interactieve TV,
kunnen jullie dit mij toesturen in een PM

Bij voorbaat dank.
Graag ontvang ik ook een abonnementsnummer en pincode. Vreemd dat dit niet gewoon standaard in Mijn Telfort map terug te vinden is.
Reputatie 8
Badge +16
Graag ontvang ik ook een abonnementsnummer en pincode. Vreemd dat dit niet gewoon standaard in Mijn Telfort map terug te vinden is.

Gedeeltelijk wel.
Ga naar je Mijn Telfort, als je inlog kan je rechts in het menu naar instellingen, hier vind je de mogelijkheid om je pincode te wijzigen. Om je abonnementsnummer t weten te komen ga je naar http://telfort.itvonline.nl/ als je dit op je eigen thuisnetwerk doet, zal je nummer midden bovenaan in de balk verschijnen. Op deze alternatieve wijze heb je de gegevens alsnog compleet.
Via itvonline krijg ik alleen maar een foutmelding, en dat het wordt afgesloten. Ook hier zie ik bij inloggen dat er gevraagd wordt op een abonnementsnummer en pincode.
Reputatie 8
Badge +16
Zorg dat je webbrowser silverlight ondersteunt, dit kan je hier: http://www.microsoft.com/silverlight/ downloaden. na installatie even de PC/Laptop opnieuw opstarten
Bedankt voor de hulp, nu krijg ik beeld. Maar ook hier moet ik eerst inloggen. Ik zie dus geen abonnementsnummer in beeld. Ik hoop dat Telfort zelf snel reageert.
Reputatie 8
Badge +16
Dan is ITV waarschijnlijk nog niet geactiveerd voor jouw adres. Wat is de opleverdatum?
Afgelopen maandag 21 juli. Vreemd dat de app niet gewoon de router herkent en met dat wachtwoord inlogt. Zou stukken eenvoudiger zijn.
Reputatie 8
Badge +10
Gaat het hier om een ADSL- of een glasvezelverbinding..?
Bij glasvezel werkt het nèt even anders namelijk.
Glasvezel dus
Reputatie 8
Badge +10
Glasvezel dus

Aha...

Je hebt de verkeerde app, voor glasvezel iTV is een aparte app beschikbaar.
Lees onderstaande topic even.

Glasvezel TV app - vragen en antwoorden.
Bedankt voor de iPad gelukt. Jammer alleen dat de app er nog niet is voor mijn mobiel.
Ik heb geen brief met het abonnementnummer en pincode ontvangen voor mijn 2 tv!! Zou je dit me willen toesturen svp?
Waarom staat het gewoon niet onder 'Mijn Telfort'. Zo eenvoudig wordt dan!!
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb geen brief met het abonnementnummer en pincode ontvangen voor mijn 2 tv!! Zou je dit me willen toesturen svp?

Is dat niet gewoon hetzelfde als voor je eerste TV-ontvanger..?
Hier het zelfde geval, ook ik ontvang graag zo spoedig mogelijk in een mail o.i.d. mijn pincode/gebruikersgegevens aangezien ik de installatie nu niet kan voltooien. En per post te lang duurt.
Hier precies het zelfde ik heb geen brief ontvangen met een
abbonnementnummer en pincode voor de tv ik zou ze graag zo snel
mogelijk ontvangen

Reageer