beantwoord

HDMI-uitgang van tv-ontvanger defect

• 12 maart 2019
  • TV
  • 9 reacties
  • 142 keer bekeken

Reputatie 1
Na eerder dit probleem gehad hebbende maar opgelost door het anders plaatsen van het media kastje vanwege interne warmte ontwikkeling, is de HDMI uitgang sinds een paar weken er helemaal mee opgehouden .

Is het mogelijk om via dit forum een reparatie of vervanger aan te vragen en/door deze defecte ergens naar terug te sturen ? Het gaat om dit Model : HMB2260

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 13 maart 2019, 11:00

Dag @John1958. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat @Enterprise je al een beetje op weg heeft geholpen. Het lijkt er inderdaad op dat de HDMI-uitgang defect is. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. 🙂

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Heb je wellicht nog een andere HDMI-kabel geprobeerd, of een andere HDMI-ingang op de TV..?
Reputatie 1
Heb ik gedaan maar er veranderde niks aan , alleen via de scart uitgang kan ik het kastje nog gebruiken ..
Reputatie 8
Badge +19
John1958 schreef:

Heb ik gedaan maar er veranderde niks aan , alleen via de scart uitgang kan ik het kastje nog gebruiken ..

Dan zal de TV-ontvanger omgeruild moeten worden voor een werkend exemplaar... 😉
De Telfort medewerkers lezen mee en zullen je verder helpen.
Reputatie 1
De telfort servicedienst gebeld , stuurt me een sms en laat mij via een keuze lijstje het hele storing circuit aflopen en aan het einde daarvan , wanneer ik alles als nee, niet verholpen heb ingevuld , ik (opnieuw hetzelfde telefoon nummer kan bellen die mij opnieuw naar de vragenlijst stuurt nadat ik een sms berichtje van telfort heb ontvangen . Dit kastje is defect maar dat zit kennelijk niet in dit systeem verwerkt .. dus ben ik weer terug op het forum in afwachting van wat er komen gaat. ☺
Reputatie 5
Badge +8
Dag @John1958. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat @Enterprise je al een beetje op weg heeft geholpen. Het lijkt er inderdaad op dat de HDMI-uitgang defect is. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. 🙂
Reputatie 1
Hoi Natasja , ik ben er alvast blij mee , als ik hem binnen heb en aangesloten zal ik nog een keertje reageren . 🦉
Reputatie 5
Badge +8
Helemaal goed! 👍🏼Ik wacht je berichtje af.
Reputatie 1
Hoi Natasja , het kastje kwam vandaag al binnen en werkt perfect , tis weer mooi geregeld 😉
Reputatie 5
Badge +8
John1958 schreef:

Hoi Natasja , het kastje kwam vandaag al binnen en werkt perfect , tis weer mooi geregeld 😉

Dat is mooi! Toch wel fijn om weer fatsoenlijk tv te kunnen kijken. 😁

Reageer