beantwoord

HD-zenders zijn weg

• 7 juni 2020
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 1

Vorige week heb ik het abonnement aangepast door de tweede ontvanger af te melden. Tevens het extra pakket aangevraagd. Na herstart heb ik geen HD zenders meer.

Ik heb de ontvanger gereset. Tevens staat de instelling op HD. Heb de tweede ontvanger ook geprobeerd. Internet snelheid was ook ruim voldoende. Kon op twee ontvangers HD ontvangen. Zie nu dat de snelheid ineens de helft is van wat dit normaal was.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 juni 2020, 07:41

Hoi @thecliffhanger, 2 jaar geleden hebben we het ook over de HD-zenders gehad herinner ik me. Toen werkte het maar op 1 van beide ontvangers en dat hebben we toen weer omgezet naar beide. Ik ben nu meteen voor je gaan kijken en zie dat beide tv-ontvangers nog geregistreerd staan bij het abonnement, waardoor ze elkaar nu nog in de weg kunnen zitten. Ik heb ze daarom beide even afgemeld, zodat je de enige die je gebruikt weer kunt aanmelden met het abonnementsnummer en de pincode. Geeft die daarna wel weer een HD-signaal?

Je hebt het ook over de snelheid, ik heb daarom ook gekeken wat er op dit moment op de Experia Box binnenkomt. Maar daar komt helemaal niets binnen, ik krijg de melding dat je nu helemaal geen verbinding hebt. Werkt de rest van de verbinding voor jou nu nog wel?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke snelheid komt er binnen op je modem als je daar op inlogt

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @thecliffhanger, 2 jaar geleden hebben we het ook over de HD-zenders gehad herinner ik me. Toen werkte het maar op 1 van beide ontvangers en dat hebben we toen weer omgezet naar beide. Ik ben nu meteen voor je gaan kijken en zie dat beide tv-ontvangers nog geregistreerd staan bij het abonnement, waardoor ze elkaar nu nog in de weg kunnen zitten. Ik heb ze daarom beide even afgemeld, zodat je de enige die je gebruikt weer kunt aanmelden met het abonnementsnummer en de pincode. Geeft die daarna wel weer een HD-signaal?

Je hebt het ook over de snelheid, ik heb daarom ook gekeken wat er op dit moment op de Experia Box binnenkomt. Maar daar komt helemaal niets binnen, ik krijg de melding dat je nu helemaal geen verbinding hebt. Werkt de rest van de verbinding voor jou nu nog wel?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @thecliffhanger, we hebben nog geen reactie van je gezien. Ik zie dat de verbinding inmiddels wel weer hersteld is, en een van de tv-ontvangers is ook weer aangemeld op het netwerk. Lukt het HD kijken daar nu weer mee?

Reputatie 1

Na een complete herstart deden de HD kanalen het weer. Bedankt.

Reputatie 8
Badge +11

Gelukkig kwamen de zenders deze keer wat sneller terug dan vorige keer dus, dat is fijn! Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer