beantwoord

HD zenders weg, na het inleveren van de 2e ontvanger.

• 10 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 201 keer bekeken

Heb vandaag mijn 2e ontvanger opgezegd bij telfort. Kreeg netjes een mail om deze 2e ontvanger terug te sturen. alleen nu zijn op de bestaande ontvanger alle HD zenders weg...
icon

Beste antwoord door Michael 12 augustus 2017, 17:35

Hoi Ariestev, welkom op het forum van Telfort! Goed dat je dit hier meldt! Ik heb het direct voor je opgelost. Op zaterdagavond kun je dus gewoon lekker in HD-kwaliteit tv kijken! Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, dan werkt het weer! Veel plezier ervan.

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ariestev, welkom op het forum van Telfort! Goed dat je dit hier meldt! Ik heb het direct voor je opgelost. Op zaterdagavond kun je dus gewoon lekker in HD-kwaliteit tv kijken! Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, dan werkt het weer! Veel plezier ervan.

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Het klopt dank je. Ik zit nu alleen nog te wachten op mijn nieuwe ontvanger, uw collega was het met mij eens dat deze verouderd is. De probleem(pjes) zoals het traag reageren en soms helemaal niet werken kunnen daar aan liggen, aldus uw collega.

Reageer