beantwoord

HD zenders verdwenen

• 27 februari 2013
  • 10 reacties
  • 4236 keer bekeken

Badge
@Webcare:

Sinds minimaal 2 dagen zijn de HD zenders verdwenen uit mijn pakket (kanalen 701 en hoger).
HD optie staat ingeschakeld en modem traint in op 17020 kbps dus dat zou normaal gesproken ook de oorzaak niet kunnen zijn.

Na aanleiding van telefonisch contact afgelopen zaterdag heb ik gisteren een nieuwe STB ontvangen en om uit te sluiten dat deze de oorzaak is heb ik getest met zowel de oude als nieuwe STB, maar dat maakt geen verschil.

Zou een van jullie eens kunnen kijken of er aan jullie kant een wijziging heeft plaats gevonden?

Mijn dank is bij voorbaat al groot...
icon

Beste antwoord door Henk 4 maart 2013, 10:31

@Giel,

Helemaal top, dank je wel voor de terugkoppeling.

Ik sluit het topic dan hierbij ook! :)

Henk
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

10 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Giel,

Ik ga voor je aan de slag!

Ik kom hier zsm op terug.

Henk
Badge
@Henk, 

Super!
Reputatie 4
Badge +3
@Giel,

Ik heb het storingsonderzoek zojuist van een update voorzien, zodra ik meer weet zal ik dit hier plaatsen.

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Badge
@Henk/@Hugo, 

Kunnen jullie al een mogelijke oorzaak en/of oplostijd zien in het ticket?
Reputatie 4
Badge +3
@Giel,

Helaas nog niet, ik heb vanochten toevallig om een statusupdate gevraagd, ik houd je uiteraard op de hoogte.

Henk
Badge
@Henk, 

Je bent snel vandaag :)

Er zit voor mij dan niks anders op dan te wachten..

Ps: kan je zien of HBO (kanaal 218,219,220) op mijn adres wel in HD zijn, of moet ik hier een apart ticket voor in laten schieten?
Reputatie 4
Badge +3
@Giel,

Nee, die zal ik ook meenemen, kan namelijk zo niet zo zien of deze erbij in zitten.

Kom ik op terug. :)

Henk
Badge
Ok, fijn weekend! 🙂
Badge
@Henk:

Je week begint goed, je kan dit ticket op Solved zetten. De HD zenders zijn weer terug 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@Giel,

Helemaal top, dank je wel voor de terugkoppeling.

Ik sluit het topic dan hierbij ook! :)

Henk