beantwoord

HD zenders plotseling verdwenen + verkeerde datum?

  • 12 september 2016
  • 3 reacties
  • 769 keer bekeken

Gister avond in mijn Telfort interactieve televisie voor een 2e tv opgezegd.
Plotseling waren alle HD zenders verdwenen!!
Graag zou ik al mijn HD zenders weer ontvangen.

Tevens kreeg ik het verzoek om mijn geleende tv-ontvanger terug te sturen via het volgende bericht:

Wilt u de volgende apparatuur terugsturen?
U kunt uw geleende tv-ontvanger gratis per post versturen naar het volgende adres:
Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
U hoeft geen klantnummer op de doos te zetten. Op basis van het serienummer van de apparatuur weten wij dat deze van u is geweest.
Wilt u de apparatuur binnen 14 dagen na 18 mei 2016 versturen? Als u de tv-ontvanger niet terugstuurt, betaalt u hier de kosten voor.

Deze datum klopt uiteraard niet... Graag wil ik voorkomen dat ik kosten moet betalen vanwege deze foutieve datum.

Ik kijk uit naar uw antwoord,
Dank
icon

Beste antwoord door Stephen 14 september 2016, 20:23

Beste Winghung, waarschijnlijk is het systeem hiervan geschrokken. 🙂
Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en ga ervan uit dat je weer HD-zenders kunt ontvangen.
De datum kun je gewoon negeren.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en bedankt voor het melden.
Klopt als een bus dus deze zaak kan worden beschouwd als 'opgelost'. Alsnog bedankt voor uw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Winghung, waarschijnlijk is het systeem hiervan geschrokken. 🙂
Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en ga ervan uit dat je weer HD-zenders kunt ontvangen.
De datum kun je gewoon negeren.