beantwoord

HD zenders opnieuw activeren na aansluiten tweede tvkastje

• 25 februari 2017
  • 9 reacties
  • 580 keer bekeken

Badge
Ik heb vandaag een tweede tv-kastje geïnstalleerd via een draadloze verbindingsset in mijn studeerkamer. Echter nu heb ik op beide kastjes geen HD-zenders meer. Kan dit weer worden geactiveerd?

Met groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door jimny 25 februari 2017, 21:19

Dan denk ik dat de tweede ontvanger het niet gaat doen omdat je dan via Telfort een tweede tv ontvanger kunt aanvragen voor 4,00 per maand en dus een extra stream krijgt
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Webcare is na het weekend weer aanwezig en indien je genoeg bandbreedte hebt kunnen ze de HD zenders weer activeren, heb je tweede ontvanger overigens via Telfort gekregen
Badge
Nee tweede kastje via usedproducts.nl
Reputatie 8
Badge +17
Dan denk ik dat de tweede ontvanger het niet gaat doen omdat je dan via Telfort een tweede tv ontvanger kunt aanvragen voor 4,00 per maand en dus een extra stream krijgt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martijn, ik heb zojuist je TV-ontvanger ontkoppeld. Zodra je deze weer opnieuw hebt aangemeld dan kun je weer HD-zenders ontvangen. Wil je ook via een tweede TV-ontvanger naar Interactieve TV kijken en gebruik maken van HD-zenders dan kun je deze via Mijn Telfort aanvragen zoals jimny heeft aangegeven.
Badge
Hallo Martijn, ik heb zojuist je TV-ontvanger ontkoppeld. Zodra je deze weer opnieuw hebt aangemeld dan kun je weer HD-zenders ontvangen. Wil je ook via een tweede TV-ontvanger naar Interactieve TV kijken en gebruik maken van HD-zenders dan kun je deze via Mijn Telfort aanvragen zoals jimny heeft aangegeven.

Dag Stephen,

Ik wil alleen op de tv-ontvanger met MAC-adres: 50:7E:5D:C7:34:62 de HD-zenders ontvangen. Deze ontvanger heb ik van jullie in bruikleen. De andere ontvanger met MAC-adres: 50:7E:5D:C48:B36 heb ik zelf aangeschaft en gebruik ik maar sporadisch. Ik heb daarvoor genoeg aan de standaardzenders.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martijn, beide zijn ontkoppeld. De HD-zenders worden geactiveerd op de eerste TV-ontvanger die wordt aangemeld.
Badge
Dat is inmiddels gebeurd. Maar als ik nu de tweede ontvanger aanmeld, dan wordt dat weer ongedaan gemaakt?
Reputatie 8
Badge +17
Dat is inmiddels gebeurd. Maar als ik nu de tweede ontvanger aanmeld, dan wordt dat weer ongedaan gemaakt?

Ga daar maar vanuit omdat zoals ik eerder aangaf je maar recht hebt op 1 tv stream zoals Stephen trouwens ook al bevestigde
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martijn, zolang je een tweede TV-ontvanger aanmeld terwijl er maar 1 TV-stream is geactiveerd dan zullen de HD-zenders altijd verdwijnen op de eerste TV-ontvanger. Ik kan de TV-ontvangers nogmaals voor je ontkoppelen indien je dit wenst.

Reageer