beantwoord

HD zenders niet beschikbaar

  • 28 april 2016
  • 2 reacties
  • 452 keer bekeken

Beste Telfort,

Mijn nieuwe abonnement is ingegaan. Echter, net zoals de voorgaande jaren, zijn mijn HD zenders weer uitgeschakeld. Nou weet ik dat dit een instelling is bij jullie in het systeem. Kunnen jullie ervoor zorgen dat mijn HD zenders weer beschikbaar komen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Michael 3 mei 2016, 11:07

Hoi Jelle, dank voor de gegevens. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Nadat je opnieuw de abonnementsgegevens hebt opgegeven, vind je HD-zenders weer vanaf kanaal 701. 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
HI Jelle! Ik kan er waarschijnlijk wel voor zorgen dat de HD-zenders weer actief worden. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens nodig. Wil je deze eens roepen in een privébericht alsjeblieft? Na ontvangst duik ik erin voor je. Bedankt.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jelle, dank voor de gegevens. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Nadat je opnieuw de abonnementsgegevens hebt opgegeven, vind je HD-zenders weer vanaf kanaal 701. 🙂

Reageer