beantwoord

HD zenders niet actief

• 2 januari 2016
  • 17 reacties
  • 773 keer bekeken

Dag heer/mevrouw,

De HD zenders zijn bij mij niet te zien (ik zie geen 700+ kanalen in het lijstje). Mijn internetverbinding lijkt recentelijk sneller geworden (denk dat het komt door nieuwe kabels), dus ik zou nu graag naar HD kanalen willen kijken. Kunnen jullie dit voor mij activeren?
Laat maar weten als jullie meer informatie van mij nodig hebben.

Mvg,
Matthijs
icon

Beste antwoord door hvanloenhout54 9 januari 2016, 11:14

Michael en Jimny bedankt alle Hd zenders aanwezig,:) blij mee
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Matthijs! Klopt. Je had geen HD-zenders. Dit heb ik zojuist voor je aangepast. In de loop van vandaag zou dit moeten werken. Je vindt NPO1 HD op kanaal 701, maar daar was je zelf ook al achter zie ik. Laat je me weten wat je ervan vindt? 🙂
Dag Michael,

Dankjewel voor de snelle reactie, het werkt perfect!

Gr,
Matthijs
Reputatie 8
Badge +2
Heel goed, Matthijs! Graag gedaan hoor. En, vooral veel plezier ervan gewenst! 🆒
Hi Matthijs! Klopt. Je had geen HD-zenders. Dit heb ik zojuist voor je aangepast. In de loop van vandaag zou dit moeten werken. Je vindt NPO1 HD op kanaal 701, maar daar was je zelf ook al achter zie ik. Laat je me weten wat je ervan vindt? :)
Hallo Ik heb vandaag met de klantenservice gebeld over het activeren van de HD zenders ( ongeveer een 1.30 uur geleden ) wanneer kan ik verwachten dat ik de zenders zie vanaf 700 ben dit vergeten te vragen bvd voor het antwoord, Herman
Reputatie 8
Badge +18
Zit meestal een dag tussen
Dank je Jimmy
Reputatie 8
Badge +2
Hi hvanloenhout54, welkom op het forum! Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt. Je mag ervan uitgaan dat het gelijk werkt na het aan- en uitzetten van de ontvangers. Voor de duidelijkheid; je vindt de HD-zenders vanaf kanaal 701 (NPO1 HD). Laat je het weten wat je ervan vindt?
Hoi Michael, Bedankt.
Het werkt nog steeds niet ook niet na het aan en uitzetten van de ontvangers ook gekeken of de zenders in de lijst aanstonden maar ze zijn niet te zien
Reputatie 8
Badge +2
Hi hvanloenhout54! Zou je het in de loop vandaag nog eens willen proberen alsjeblieft? Dergelijke wijzigingen kunnen soms 8 uur duren. 🙂
OKe doe ik bedankt ik ga het zien 😃
Reputatie 8
Badge +18
Haal de adapter van je tv ontvanger ff van de stroom na het weer aansluiten wordt de software opnieuw geladen en misschien komen dan de HD zenders ook meer vanaf 701
Michael en Jimny bedankt alle Hd zenders aanwezig,:) blij mee
Reputatie 8
Badge +18
Graag gedaan 🙂
Dag Klantenservice,

Hier ben ik weer. Ik heb vandaag een nieuwe TV ontvanger gekregen van jullie (de nieuwste zodat ik Netflix kan kijken). Werkt verder prima, maar ik kan wederom de HD zenders niet bekijken... kunnen jullie dit weer activeren voor mij? Alvast bedankt.

Groeten,
Matthijs
Reputatie 8
Badge +18
Dag Klantenservice,

Hier ben ik weer. Ik heb vandaag een nieuwe TV ontvanger gekregen van jullie (de nieuwste zodat ik Netflix kan kijken). Werkt verder prima, maar ik kan wederom de HD zenders niet bekijken... kunnen jullie dit weer activeren voor mij? Alvast bedankt.

Groeten,
Matthijs

Je kunt morgen de klantenservice bellen tussen 10 en 17 uur in keuzemenu toets 2 en dan even vragen of men de oude ontvanger wil ontkoppelen en op de nieuwe ontvanger de HD zenders activeren.

Reageer