beantwoord

HD Zenders ineens kwijt

• 28 december 2016
  • 2 reacties
  • 284 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
De afgelopen weken hebben wij erg veel last van stilstaand beeld, dit gebeurt vooral op avond en is dan de hele avond dat het beeld stottert.
Ik heb inmiddels het moden en tv ontvanger gereset naar fabrieksinstelling. En ook het geprobeerd met de tv ontvanger van mijn schoonvader.
Inmiddels heb ik de tv ontvanger van ons zelf er weer tussen en lijkt het goed te gaan maar nu hebben wij geen hd zenders meer.

Wat moet ik doen om weer de hd zenders te kunnen ontvangen en hoe kan het probleem met het hangen van het beeld worden opgelost.
Dit gaat nu al een half jaar zo dat het een tijdje goed gaat en dat het dan weer begint met de problemen. Wij zijn bij ziggo weggegaan zodat we gebruik konden maken van de combi korting, maar bij ziggo had ik geen problemen met tv of internet en bellen.

Graag een oplossing, want het is niet om aan te zien een beeld dat telkens stilstaat
icon

Beste antwoord door Michael 5 januari 2017, 15:02

Hi alb!

Dank voor de gegevens.

Ik heb het voor je in orde gemaakt. De HD-zenders werken weer als je de abonnementsgegevens opgeeft. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi alb,

Welkom.

Begrijpelijk dat je graag kijkt naar strak en vloeiend doorlopend beeld. Aangezien het nu goed lijkt te gaan nadat je een andere ontvanger aangesloten hebt gehad, denk ik dat het 'hikje' verdwenen is. Het is nu alleen zaak dat de HD-zenders weer gaan werken. Stuur je postcode en huisnummer in 'n apart bericht, dan ga ik ermee aan de slag. Ik zal dan ook de software voor je laten verversen.

Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hi alb!

Dank voor de gegevens.

Ik heb het voor je in orde gemaakt. De HD-zenders werken weer als je de abonnementsgegevens opgeeft. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.