beantwoord

HD zenders en -opnames verdwenen bij nieuwe tv-ontvanger

• 22 december 2017
  • 3 reacties
  • 232 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste webcare van Telfort,
Afgelopen week ontving ik een nieuwe tv-ontvanger, met dank aan Deborah. Helaas zijn nu mijn hd-zenders verdwenen én mijn hd-opnames.
In eerste instantie viel het me niet op, dacht dat door de nieuwe ontvanger alles nu HD was, omdat ik geen 700-zenders meer zag, maar juist niet dus. Bij systeeminstellingen staat HD-functie overigens op 'ja'.
Op het forum las ik dat jullie die weer moeten activeren. Zouden jullie dat ajb weer willen doen?
Dank alvast en groet, Nelleke
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 27 december 2017, 10:36

Hoi Nelleke, bedankt voor je bericht. Door Kerstmis duurde mijn reactie iets langer. Ik heb net de ontvanger die je niet gebruikt uit het systeem gehaald. Wil je je ontvanger die je gebruikt herstarten en kijken of je dan weer je HD zenders kunt zien en hoe het ervoor staat met je opnames?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Goedemorgen Nelleke, goed dat je het aangeeft en wat rot dat je opnames weg zijn. Normaal gaat dat vlekkeloos in elkaar over, excuses dat dat nu niet het geval is. Ik heb hier ook even gekeken in de systemen en ik zie dat HD wel aanstaat. Ook zie ik 2 ontvangers aangemeld en volgens mij heb je er maar 1 van ons in gebruik. Wil je mij een privébericht toesturen met hierin het serienummer van de ontvanger die je niet gebruikt? Ik denk dat het 'm daarin zit en dat je daarna weer je HD zenders kunt zien en ik hoop ook je opnames.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Nelleke, bedankt voor je bericht. Door Kerstmis duurde mijn reactie iets langer. Ik heb net de ontvanger die je niet gebruikt uit het systeem gehaald. Wil je je ontvanger die je gebruikt herstarten en kijken of je dan weer je HD zenders kunt zien en hoe het ervoor staat met je opnames?
Reputatie 6
Badge +7
Nelleke heeft me laten weten dat alles weer goed werkt inmiddels 🙂.

Reageer