beantwoord

HD zenders activeren?

• 7 maart 2013
  • 15 reacties
  • 3940 keer bekeken

Badge
Beste Webcare,
Via het menu heb ik HD aangezet. Alleen kan ik in de zenderlijst niet naar de kanalen 701-710. Willen jullie de HD zenders voor mij activeren svp?
icon

Beste antwoord door Jeroen 10 februari 2014, 14:18

@Bertus60 en @Louis H

Aangezien jullie Interactieve TV voor twee TV's afnemen krijg je twee SD streams (4Mb per stream). Een HD stream neemt 8Mb van de internetsnelheid in beslag. Gezien de snelheid op jullie adres kunnen de HD zenders helaas niet geactiveerd worden. Excuses voor het ervaren ongemak.

@droelvink,

Ik heb bij jou de HD zenders geactiveerd, in de loop van vandaag zullen de HD zenders beschikbaar zijn.

Jeroen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@R.ch,

HD-zenders zojuist aangevraagd.

Henk
Badge
@R.ch,

HD-zenders zojuist aangevraagd.

Henk

Hoi Henk, thanks....maar hoelang duurt die aanvraagd...ik heb nog geen HD zenders?
Badge
Ik heb sinds 13-03-2013 maar ook geen HD,zouden deze ook voor mij geactiveerd kunnen worden?
Reputatie 4
Badge +3
@scavo,

Zou je in een privé bericht jouw postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik dit voor je aanpassen.

Henk
Badge
@scavo,

Zou je in een privé bericht jouw postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik dit voor je aanpassen.

Henk

Privebericht is verstuurd!

Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
@scavo,

HD-zenders zijn aangezet.

Henk
Hallo ook ik heb  geen HD,zouden deze ook voor mij geactiveerd kunnen worden?
Goedemorgen,

Ook bij mij heb ik nog nooit HD kunnen ontvangen.
Ontvanger en modem opnieuw opgestart, instellingen nagezien. Alles lijkt goed te staan voor hd ontvangst.
Is het mogelijk dat bij mij ook iets geactiveerd moet worden?

Louis
Nog een aanvulling op mijn vorige reactie:
Mijn zenders lopen t/m 650. Dat ik geen "700" zenders heb komt dat misschien omdat ze nog geactiveerd moeten worden? Daar zitten toch de HD zenders?

Louis
Bovenstaande geldt ook voor mij. mn instellingen en snelheid zijn goed alleen ik kan nog geen hd zenders ontangen.
7413AB 45C
Badge +2
Het moet wel zo zijn dat je snelheidscheck op de telfort site minimaal 8 Mb moet aangeven want dat is hetgeen de HD zenders "trekken"  anders kan het niet.
TV zenders kijken zonder HD is  4 Mb. En inderdaad de HD zenders zitten op 701 e.v.
Badge +1
@Bertus60 en @Louis H

Aangezien jullie Interactieve TV voor twee TV's afnemen krijg je twee SD streams (4Mb per stream). Een HD stream neemt 8Mb van de internetsnelheid in beslag. Gezien de snelheid op jullie adres kunnen de HD zenders helaas niet geactiveerd worden. Excuses voor het ervaren ongemak.

@droelvink,

Ik heb bij jou de HD zenders geactiveerd, in de loop van vandaag zullen de HD zenders beschikbaar zijn.

Jeroen
Ook ik ben net overgestapt naar Telfort.
Voorheen zat ik bij KPN en had ik ook HD zenders bij mijn interacieve tv.
Het staat ingeschakeld op de ontvanger maar ik heb geen HD zenders beschikbaar.
Hij gaat van zender 652 door naar 801 Radio zenders,
Kan het zijn dat dit nog op afstand geactiveerd moeten worden en zo ja wilt u dit voor mij regelen.

ALvast dank.
Beste Telfort,

Is het mogelijk dat ik hd zenders kan ontvangen?
Reputatie 8
Badge +2
@muhsink,

Sure! Na opgeven van de abonnementsgegevens kan je de HD-zenders vinden vanaf kanaal 701. :)

Michael