beantwoord

HD zenders aanzetten

• 29 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 214 keer bekeken

Goedemiddag,

Door nieuwe bekabeling naar de telefooncentrale is de maximale internetsnelheid omhoog gegaan. Er is nu voldoende bandbreedte om de HD zenders aan te zetten, hoe zet ik die aan? Modem en tv-ontvanger resetten heeft geen effect. Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Michael 2 november 2016, 19:14

Hallo ZHF,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb het voor je in orde gemaakt; nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, vind je de HD-zenders vanaf kanaal 701 (NPO1 HD).

Zo snel kan het gaan: veel plezier ervan!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Helaas kun je dat zelf niet doen, maar Webcare Telfort of de klantensrrvice (zondags open van 10 tot 17 uur alleen voor iTv vragen) kunnen dat voor je doen mits er voldoende snelheid is.
Welke snelheid geeft de postcodecheck van Telfort aan als die snelheid nog niet gecorigeerd is bij Telfort gaat het nog niet lukken
Beste Jimny,

Dank voor de snelle reactie, helder. Postcodecheck geeft 65mb (was rond de 10mb), zal in de praktijk begrensd worden op 20mb met mijn abonnement.
Reputatie 8
Badge +18
Dan is het geen probleem om de HD zenders te laten activeren door Telfort, ga je morgen bellen of wacht je tot na het weekend op Webcare
Reputatie 8
Badge +2
Hoi ZHF,

Bedankt voor het melden!

Ik kan inderdaad de HD-zenders voor je aanzetten als de bandbreedte volgens de postcodecheck in orde is. Stuur me in dat geval je postcode en huisnummer in 'n apart bericht, ik pak het dan verder voor je op.

Alvast bedankt.

@jimny,

Top! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hallo ZHF,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb het voor je in orde gemaakt; nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, vind je de HD-zenders vanaf kanaal 701 (NPO1 HD).

Zo snel kan het gaan: veel plezier ervan!
Hoi Michael,

Perfect, het werkte binnen een paar tellen, bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo ZHF,

Graag gedaan! Geniet ervan hè!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂