beantwoord

HD zenders

  • 6 augustus 2017
  • 31 reacties
  • 568 keer bekeken

Sinds kort een HD televisie maar niet beschikking tot de HD zenders. Kan ik dit ergens aanpassen of kan dit worden aangepast door telfort?
icon

Beste antwoord door Stephen 8 augustus 2017, 19:08

Hallo Sjorsbuis, welkom op het forum! Ik zie dat je gebruik maakt van twee TV-ontvangers. De snelheid die jij haalt is helaas niet voldoende om op beide TV-ontvangers HD-zenders te ontvangen. Je kunt dus maar op 1 TV-ontvanger HD-zenders ontvangen. Mocht je hier gebruik van willen maken dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet zodat ik dit voor je in orde kan maken.
Bekijk reactie

31 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Gaat goed komen. Webcare moet alleen je post weer even zien.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃
Reputatie 8
Badge +18
Ja die zenders "bestaan" dus niet bij mij. Hoe kom ik in contact met het webcare team?

Webcare Telfort is na het weekend weer aanwezig op het forum en zodra je topic aan de beurt is pakken ze je topic op
@Marrow83,

Ik heb deze zojuist ontkoppeld. Laat je even weten of het is gelukt met de HD-zenders?
@Stephen - Telfort Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Ik heb de oude met de nieuwe ontvanger verward. Nogmaals dank! Marnix
Werkt perfect! Hartelijk dank voor de service 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Beste,
Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Bedankt. Marnix

Done!
Beste,
Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Bedankt. Marnix

Done!
Hartelijk dank! 👍
Beste,
Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Bedankt. Marnix

Done!
Hartelijk dank! 👍
HD zenders doen het weer 😃👍
Reputatie 8
Badge +16
Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem, ik zou graag op mijn ontvanger beneden hd zenders willen ontvangen.
Kan dit ook voor mij geregeld worden?

Mvg

Hallo A. Beck, maak je gebruik van twee TV-ontvangers? Ons systeem geeft namelijk aan er 1 TV-stream actief is.
Reputatie 3
Badge +4
Fijn om te horen, @Liset74! Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sjorsbuis, welkom op het forum! Ik zie dat je gebruik maakt van twee TV-ontvangers. De snelheid die jij haalt is helaas niet voldoende om op beide TV-ontvangers HD-zenders te ontvangen. Je kunt dus maar op 1 TV-ontvanger HD-zenders ontvangen. Mocht je hier gebruik van willen maken dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet zodat ik dit voor je in orde kan maken.
Hoi Stephen, Dankjewel! En ja inderdaad 2 ontvangers waarvan er één is aangesloten op een HD tv. Voor deze zou ik dus ook graag willen dat de HD zenders kunnen worden ontvangen. Wat heb je hiervoor verder nodig van mij?
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie! Ik heb alleen nog je medewerking nodig. Kun je mij het serienummer kenbaar maken van de TV-ontvanger die is aangesloten op de HD-TV? Deze staat aan de onderkant van de TV-ontvanger weergegeven en begint met de letter J.
Deze ga ik dan ontkoppelen en zodra je hem opnieuw hebt aangemeld dan zal je de HD-zenders ontvangen. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
@Marrow83,

Gelukkig! 😃
Reputatie 3
Badge +4
@Liset74,

Wat balen dat je geen HD zenders meer hebt! Ik ga graag in het systeem kijken waar dit aan kan liggen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Als je daarna even een berichtje plaatst in dit topic, dan ga ik voor je aan de slag!
J347093642 is de code van de ontvanger. Ik hoor graag wanneer ik het opnieuw kan aanmelden! Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +18
De Hd zenders kun je vinden vanaf 701 is dat niet het geval dan moet webcare Telfort er even naar kijken
Ja die zenders "bestaan" dus niet bij mij. Hoe kom ik in contact met het webcare team?
Heb ik ingevuld, alvast bedankt 👍
Goedemiddag, een aantal weken geleden een nw ontvanger gehad ivm Netflix. Het valt me nu op dat ik geen HD zenders meer heb.
Gaarne advies
Bedankt! Gr Lisette
Als je 1 stream afneemt, en 2 ontvangers aansluit wordt HD uitgezet.
Oke, maar ik heb maar 1 ontvanger.
4Oke.
Dacht uit voorgaande te begrijpen dat je er 2 aangesloten had.
Instellingen in menu van de ontvanger staan wel goed?
HD heeft eerder wel gewerkt?
Snelheid is hoog genoeg, en fluctueert niet?
Nee, hij is vervangen.
Altijd HD op 701 gehad, instellingen ed ook gecheckt.
Nee, hij is vervangen.
Altijd HD op 701 gehad, instellingen ed ook gecheckt.


Dan moet de oude afgemeld, en deze aangemeld.
Webcare kan dat doen. Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting met gaat.
Je kan daar ook vast het serienummer van de nieuwe ontvanger bijzetten.

Reageer