beantwoord

HD zenders

  • 6 augustus 2017
  • 31 reacties
  • 568 keer bekeken

Sinds kort een HD televisie maar niet beschikking tot de HD zenders. Kan ik dit ergens aanpassen of kan dit worden aangepast door telfort?
icon

Beste antwoord door Stephen 8 augustus 2017, 19:08

Hallo Sjorsbuis, welkom op het forum! Ik zie dat je gebruik maakt van twee TV-ontvangers. De snelheid die jij haalt is helaas niet voldoende om op beide TV-ontvangers HD-zenders te ontvangen. Je kunt dus maar op 1 TV-ontvanger HD-zenders ontvangen. Mocht je hier gebruik van willen maken dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet zodat ik dit voor je in orde kan maken.
Bekijk reactie

31 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Fijn om te horen, @Liset74! Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen 🙂
Het is opgelost, bedankt!!
Heb ik ingevuld, alvast bedankt 👍
Reputatie 3
Badge +4
@Liset74,

Wat balen dat je geen HD zenders meer hebt! Ik ga graag in het systeem kijken waar dit aan kan liggen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Als je daarna even een berichtje plaatst in dit topic, dan ga ik voor je aan de slag!
Nee, hij is vervangen.
Altijd HD op 701 gehad, instellingen ed ook gecheckt.


Dan moet de oude afgemeld, en deze aangemeld.
Webcare kan dat doen. Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting met gaat.
Je kan daar ook vast het serienummer van de nieuwe ontvanger bijzetten.
Nee, hij is vervangen.
Altijd HD op 701 gehad, instellingen ed ook gecheckt.
4Oke.
Dacht uit voorgaande te begrijpen dat je er 2 aangesloten had.
Instellingen in menu van de ontvanger staan wel goed?
HD heeft eerder wel gewerkt?
Snelheid is hoog genoeg, en fluctueert niet?
Oke, maar ik heb maar 1 ontvanger.
Als je 1 stream afneemt, en 2 ontvangers aansluit wordt HD uitgezet.
Goedemiddag, een aantal weken geleden een nw ontvanger gehad ivm Netflix. Het valt me nu op dat ik geen HD zenders meer heb.
Gaarne advies
Bedankt! Gr Lisette
Reputatie 8
Badge +16
@Marrow83,

Gelukkig! 😃
Beste,
Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Bedankt. Marnix

Done!
Hartelijk dank! 👍
HD zenders doen het weer 😃👍
Beste,
Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Bedankt. Marnix

Done!
Hartelijk dank! 👍
Reputatie 8
Badge +16
Beste,
Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Bedankt. Marnix

Done!
Reputatie 8
Badge +11
Gaat goed komen. Webcare moet alleen je post weer even zien.
@Marrow83,

Ik heb deze zojuist ontkoppeld. Laat je even weten of het is gelukt met de HD-zenders?
@Stephen - Telfort Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Ik heb de oude met de nieuwe ontvanger verward. Nogmaals dank! Marnix
Beste,

Zouden jullie M11228TWJ942 kunnen ontkoppelen?
Ik krijg helaas geen HD zenders en heb al reset geprobeerd.

Alvast bedankt.

Mvg, Marnix
Pardon, dit dient K54701025 te zijn! Bedankt. Marnix
Reputatie 8
Badge +16
@Marrow83,

Ik heb deze zojuist ontkoppeld. Laat je even weten of het is gelukt met de HD-zenders?
Beste,

Zouden jullie M11228TWJ942 kunnen ontkoppelen?
Ik krijg helaas geen HD zenders en heb al reset geprobeerd.

Alvast bedankt.

Mvg, Marnix
Reputatie 8
Badge +16
Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem, ik zou graag op mijn ontvanger beneden hd zenders willen ontvangen.
Kan dit ook voor mij geregeld worden?

Mvg

Hallo A. Beck, maak je gebruik van twee TV-ontvangers? Ons systeem geeft namelijk aan er 1 TV-stream actief is.
Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem, ik zou graag op mijn ontvanger beneden hd zenders willen ontvangen.
Kan dit ook voor mij geregeld worden?

Mvg
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃
Werkt perfect! Hartelijk dank voor de service 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb zojuist de TV-ontvanger ontkoppeld. Je kunt deze weer opnieuw aanmelden met jouw abonnementsnummer en pincode. Ik hoor dan graag van je of je de HD-zenders kunt ontvangen.
J347093642 is de code van de ontvanger. Ik hoor graag wanneer ik het opnieuw kan aanmelden! Alvast bedankt!

Reageer