Beste antwoord door Stephen
HD zenders
Sinds kort een HD televisie maar niet beschikking tot de HD zenders. Kan ik dit ergens aanpassen of kan dit worden aangepast door telfort?
Hallo Sjorsbuis, welkom op het forum! Ik zie dat je gebruik maakt van twee TV-ontvangers. De snelheid die jij haalt is helaas niet voldoende om op beide TV-ontvangers HD-zenders te ontvangen. Je kunt dus maar op 1 TV-ontvanger HD-zenders ontvangen. Mocht je hier gebruik van willen maken dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet zodat ik dit voor je in orde kan maken.
Bekijk reactie
Page 2 / 2
Beste,
Zouden jullie M11228TWJ942 kunnen ontkoppelen?
Ik krijg helaas geen HD zenders en heb al reset geprobeerd.
Alvast bedankt.
Mvg, Marnix
Alvast bedankt.
Mvg, Marnix
Het is opgelost, bedankt!!
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem, ik zou graag op mijn ontvanger beneden hd zenders willen ontvangen.
Kan dit ook voor mij geregeld worden?
Mvg
Ik heb exact hetzelfde probleem, ik zou graag op mijn ontvanger beneden hd zenders willen ontvangen.
Kan dit ook voor mij geregeld worden?
Mvg
Ik heb zojuist de TV-ontvanger ontkoppeld. Je kunt deze weer opnieuw aanmelden met jouw abonnementsnummer en pincode. Ik hoor dan graag van je of je de HD-zenders kunt ontvangen.
Ik heb deze zojuist ontkoppeld. Laat je even weten of het is gelukt met de HD-zenders?
Alvast bedankt.
Mvg, Marnix
Page 2 / 2
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.